Wednesday, August 17, 2011

~Terima Kasih Daun Keladi~

Dah lama tak update blog ku ini..huhu~
bukan tak mow update tapi terputus bekalan broadband lor..dan sekarang sudah bekerja.
sangat la sibuk bertambah penat akhir kesudahannya tidak la dapat mengupdate blog ku ini..
sekarang walaupon sibuk tapi bersemangat mengupdate blog sebab blog ku sudah berubah wajah..
ini semua takkan terjadi jika cik fada kita takde kan.hee~terima kasih sebab rerajin upgrade blog saya ye..hee~
segala penat lelah anda sangat lah saya hargai.thanx so muchh okeh!! Header blog saya yang cute tuh cik fada la yang menzahirkannya..waahhhh~huhu.

lepas ni aku akan berusaha mengupdate selalu blog ini dan kalau takde aral melintang aku akan ceritakan serba sedikit perkembangan aku sekarang...(aku yang semakin kembang..hoho!)

PEACE ; )

Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

2 comments:

Cik Fada said...

ur welcome pka...tak seberapa hope ko suke..hehehe..btw dear,ubah la font ke pada font yang simple sikit..susah nak bace tu..mrah reader nnti..hehehehe...

Pka Rahim said...

sekarang jugak aku tukar.huhu~

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!