Monday, March 18, 2013

Salahkanlah


Assalamualaikum.

bila kau nak mintak tolong kau buat muka yang paling suci depan aku.. aku time tu memang niat paling iklas nak tolong..sebab aku percaya buat baik pasti dibalas baik..kau dengan aku kenal.. kenal sangat.jadi aku kira kau takkan buat hal dengan aku.. tapi malang.. orang yang kau betul-betul anggap kenal belum pasti kau cukup kenal..bila masalah timbul dengan mudah kau menuding jari menyalahkan aku.. aku orang yang kau dengan lembut lidahnya meminta tolong itu ini.. tergamaknya kau! mentang-mentang aku takde kat tempat kejadian terus kau petik nama aku je kannn..hari-hari jumpa.. hari-hari mengadap muka kau.. kau buat tak tau je kannn.. aku ni memang sangat tak boleh tengok muka kau dahh.. canne??

kehidupan memang cemni ke haaa?? aku yakin buat baik pasti dibalas baik.. yang ko buat taik tu biar Allah je yang balas.. bahagian aku adalah nanti tu.. pasti bebalas.. tak semuanya indah tapi yang indah pasti datang..

Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

4 comments:

Tinta Lana said...

Salam.

Sabar je lah pka.. hidup mmg mcmni..ada mcm2 jenis manusia. Baik diluar,busuk didalam. Ad yg rupa mcm penyangak, tapi hati lurus je.

Jumpa mcm2 jenis la yg jadikan kita lebih matang.. :)

Teena Tna said...

Byk kan sabar, tp mmg sedih bila harapkn pagar, tp pagar tg mkn padi..
Btw nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

insanbiasabiasa.blogspot.com

Ain Dzaya said...

lama kemain tak hupdate blog! update la seketol dua..sian blog..


Pka Rahim said...

tinta lana : tula.. makin lama hidup makin banyak ragam orang kite kenal. thank you :)

teena tna : hidup ni memang kena banyak bersabar. btw, happy blogging :)

ain dzaya : heee okeh da hapdate.. cepat baca okehh.. huhu ;)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!