Wednesday, January 2, 2013

Kahwin Lagi


Assalamualaikum...

haaa.. kan dah cakap lepas ni asyik la menghapdate pasal orang kawenn.. huhu.. kali ni sedara aku pulak yang kawennn..

yang bestnya aku dapat jumpa dengan cikgu-cikgu yang mengajar aku time sekolah rendah you ollssss.. huhu ;))


 kak aya dan suami..


okehh.. bergambar dengan cikgu math kesayangan... sebab dia kita selalu dapat math A.. tak puas belajar kat sekolah datang umah cikgu lagi.. tuition.. hehe. thank you cikgu nazri dan cikgu huzan..



ni cikgu darjah satu kiteee.. ingat lagi tau.. cikgu pon tekejot tengok anak murid dah lagi besauuu dari dieee... haha..

 

Cikgu lynn dan suami cikgu mohamad.. bergambar kenangan dengan pengantin..

 

seronok kann cikgu datang time kitee kawenn.. betol tak..?? especially cikgu febrettt.. hehe ;))

 

haaaa.. ini namanyaa tukang pengebokkk dicelahh pengantinn.. haha..!!

 

gambar last... pengantin posing romatik gituu.. hehe... tak banyak sangat gambar sebab malu nak hambek bebanyakk.. hover pulak kanggg. heheeeee..


habesss daaahh.. tataaaaa ;)


p/s: eh korang dah daftar rebate handphone 200 tu?? cepat-cepat sape cepat dia dapat... klik link ni okehhh .. rebate 200 ;)




Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

4 comments:

Sue PeLik said...

laaaaa ingatkan sapa laaa yang kawen lagi! heheheh

Pka Rahim said...

sue pelik : heheeee.. musim org kawen skrg ;))

Ain Dzaya said...

nasib baik tolong remindkan..ain baru nak daftar...

Pka Rahim said...


ain dyaza : haa daftar2.. jgn tak daftar :))

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!