Tuesday, February 4, 2014

CUBA KAWAL PERASAAN



Assalamualaikum..

Blog ku dah bersawang mungkinn.. dah lama tak menjenguk di sini. banyak komitmen lain kata nyeee.. rindu jugak nak menulisss.. terutamanya time cengginii.. time tengah beremosi sangat. rasa nak marahhhh.. nak hangin satu badan.. rasa nak menangisss. semualahhh ada.

faktor aku anak sulung jugak sangat mempengaruhi keadaan ini. aku je nak betul semua, aku je nak menangggg dalam apa sahaja situasi sekalipun. tapi perasaan sendiri menjerit kenapa orang di sana tak boleh mengeluarkan perkataan yang lebih sedap di dengar.. takde la aku tersentap macam ni. bagaikan aku ni dengan sahaja nya melakukan perkara sedemikian. boleh tak dia tolong berfikiran rasional sikit. ke aku yang tak rasioanl sekaranggg.. syaitan sedang merasuk diri.

tapiii aku tak mahu  mencipta konflik.. tak ingin mencipta pergaduhann.. aku mengalahhh dalam tak hendak sebenarnyaa.. akhirnyaaa memakan diri sendiri. yang ketika ini.. rasa benganggg. yang ketika ini rasa marahhh..!! perangai aku ke ni??

aku marah dengan kata kata kauuu.. aku  bengang sebab kau tak tau aku tengah marah ni.. ahhhh!! biarkannn.. syaitann tengah merasuk sekarang ni..!! tapi nasib baekk sempat jugak berfikir sejenak.. tidak melawan kata kata kau kembali. kalau tak mesti dah mencipta satu perbalahann.. yang mana aku sendiri jugak yang akan merasa tidak selesaaa...

duhai hatiii bertabahlahh.. nyah la setann jahanammm. jangan menghasutttt aku lagiiii!!!

feelinggg worstttt..!!
Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

1 comment:

Cik Anggur said...

follow balik http://cikanggur10.blogspot.com

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!