Thursday, August 2, 2012

Ampu Mengampu Lepas Melepas


Assalamualaikum.

ermmm.. memang dah jadi budaya hidup ke cenggitu ye.. sape pandai ampu dia la yang naik.. kennn..??? sape tak mampu.. lepas melepas jela pada orang lain.. asal diri sendiri lepas.. guddd..!!

orang yang jadi mangsa pelepasan camne..??? mesti dia seronok sangat kann.. gelak sampai guling-guling bila menerima pelepasan tersebut... wowww hebat lahhh budaya camni... buat kerja separuh jalannn.. itu lagi satu perangai kau yang hebat sangat tuuuh.

nak dibanggakan apa sangat kalau kau dapat tanggungjawab tu.. kau canang sana sini. macam kau jelah orang yang paling hebat, paling bertuah dalam dunia ni.. macam tu keeer..?? tapi akhirnya bila kau rasa dah tak mampu nak galas tanggungjawab tuuu kau boleh lepas kannn je kat orang lainnnn... hebat kan perangai kau tuu..!! yang tu yang kau bangga sangatt..! keep it up dude...

teruskan ampuan kau tu sehingga kau berjaya mencapai matlamat hidup kau okeh... sejahteralah sentiasa hidup kamu...



p/s : ingat hidup  ni tak selalu bernasib baikkk... suatu hari nanti kau akan sedar..!!



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

12 comments:

dyabunga said...

kenapa ni?xmau marah2

jomsinggah
http://yayabunga.blogspot.com/2012/07/hari-ini-aku-nak-join-segmen-dari-kak.html

Cik mama said...

Uittt sape tu.?? meh sini cik mama rotann.. biasa tauu..
pernah terbaca kat FG, bila mengampu dan menyebabkan kemarahan org lain, rezeki yg dia dpt tu dah jatuh HARAM, lebih kurang cam ni laa. *salah sila betulkan yerr* ^_^

Dylla Abas said...

org yg suka mengampu ni life dia hepi sementara je dik..jgn layan org2 mcm ni ye..chill :)

Sue PeLik said...

katakan tak nak kepada kaki ampu!

Pka Rahim said...

Cik mama : yeke mama. Semoga Allah ampunkan dosa die.

Dylla abas : thanx awak.. :))

Sue pelik : ye katakan taknak dgn nada kejam. Hee ;))

fatrinabdullah said...

lumrah kehidupan huhu

fAtrinA said...

lumrah kehidupan huhu

Pka Rahim said...

fatrina : betul tu :))

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

orang mengampu yg sentiasa akan jeles bila orang lain berjaya dengan usaha sendiri.. http://chocolateholic4eva.blogspot.com

Pka Rahim said...

nur atiqah : betul tu awakkk :)

zOeY zAu YaH said...

ramai yg jns camni dan kenyataannya mmg ska ampu tu lah yg lbh untung tp sabar n buat keja btl2 insyaallah hasil kerja kita akan nampak 1 hari nnti.

Pka Rahim said...

zoey : ya awak. kita juz terus kan keje kita dengan iklas. insyaAllah Allah tolong nanti. :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!