Monday, April 18, 2011

hint ke atau kebetulan saje????

merujuk kepada entry di ats..huhu~
befday boy aku nk dkt da ni..
aku jenis yg mmg suka bli hadiah die awl2..
dr bln feb ari tu aku da pk nk bg die hadiah pe..
(hadiah nye da bli da pn..haha!!)

tp kn wlupon da bli hadiah tu kn..
sbnr nye aku nk bli hadiah yg laen tuk die..
d sbb kn beberapa faktor yg mghalang time
tu aku tukar bli hadiah laen...(mksudnya adiah yg skrg ni la)

tp kn aku tau die ske sgt ngn satu benda tu..
penah la ari tu aku kuar date ngn die..
de masok satu kedai tu..tp da dua tiga kali da kot..
klu die masok kdai tu msti die belek benda tu..hoho
tp 1st die belek2 tu time awl2 tahon ari tu la..
nk ckp bg hint mmg lmbt lg la kn dr tarikh befday die..

tp....(byk nye tp aku.hehe!)sabtu ari tu kn aku ckp aku g mid valley..
ps2 kn die g lg masok kedai tu..then belek2 lg bende yg satu tu..
adoi..mmg aku rs die ske sgt la ngn bende tu..
ha klu situasi macam tu hanya sekadar kebetulan ke atau die bg hint kt aku ek??
hehe~
ish tp time die 1st belek2 benda tu mmg aku da plan nk bg bende tu kt die..

erm...skrg lg la aku rs nk bg bende tu kt die..
sbb nye ialah die mmg sgt suke ngn bende tu okeh..
n yg penting skali, klu aku bg bende tu kt die mst
die sayang aku lebey2 lg kn..haha!!
dan aku pn hepi la klu tgk die hepi..
klu dpt bende tu msti die hepi kn..kn??kn??

skrg ni aku cm nk bli kn die bende tu je tau..
wlu pon aku da bli kn die hadiah laen..
ok nk continue berfikir neh..hehe~

~gmbr pinjam google saje~

Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

No comments:

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!