Tuesday, April 26, 2011

PIZZA HOTTTTTTTTTTTT BEBbbbbb!!!!!!!!!

Lunch tadi aku gi makan kat pizza hut ngan sis-sis zakat neh..memang aku suka makan pizza.spagetti kat pizza pon aku suka gak..kalo malas-malas sangat nak buat sendiri spagetti tu gi je pizza then order...makan la sampai kenyang..

Tp tadi aku hangen betol la..bab makan memang aku sensitip sket!aku tengah lapar sangat kot, ps2 time tu la pizza nak wat hal..aku makan kat PIZZA HUT TESCO SHAH ALAM..korang kalo tak nak rasa pe yang aku rasa jangan la nak ngade-ngade makan kt pizza tuh...ambek order lambat, serve pon lambat n lagi yang tak bleh blah gile waiter plak biadap nak mampos!!aku yang tengah hangen-hangen hangat neh rasa nak je sound suh die register jadi student uitm ps2 ambek course CUSTOMER SERVICE MANAGEMENT...baru die tau sket camne nak layan customer ps2 camne nak behave depan customer walaupon under pressure..

Memang bangang betol la waiter tu..bleh ek die marah-marah pastu tumbuk-tumbuk dinding pizza tuh..nak bagi roboh ke hape ntah..first die wat camtu kitorang terkejot lah..tp bila die wat second time tu...............ish memang macam-macam la word yang tak bek kuar dari mulot kitorang neh...

Yang tu satu hal...ps2 order kitorang ni lambat plak sampai nye..jam da kul 2.15 kot..memang la zakat tu bapak kitorang punya..leh je masok ikot time kitorang...bila tanye order kitorang plak bleh ek die jawab blakang camni...

“haish, orang yang datang dulu pon tak dapat lagi..tak sabar-sabar betol lah....”

Hotak ko kitorang neh tak sabar-sabar..ktorang sampai around kul 1.15 kot..da masok sejam da kitorang tunggu ko tau...kalo tak sabar sangat aku ngan sis-sis tu da lama cabot la sengal!! 

Supervisor kat situ pon sengal gak la kan..die da tengok staff die da wat perangai molek sangat macam tu bukan ke nak tegor ke hape..biar kan je..patot la staff pon macam bangang jadi nye...

Lagi aku rasa nak marah bila pizza yang aku order bagaikan nan adooooo jeh..spagetti nye masam cam letak cuka je.rasa  spagetti tu tak macam selalu yang aku makan plus makan dalam keadaan marah memang la aku tak lalu langsong nak makan kottt~

Jawab nye tak habes makan.....tak leh da masok dalam tekak haku neh....~




Memang lepas neh aku da tak nak makan kat PIZZA HUT TESCO SHAH ALAM............automatic la termasok dalam tempat makan yang aku black list okeh...sekian terima kaseh...aduan semasa dari haku yang bengang gileerrrr!!



p/s:: haku kalo makan kat kedai............memang jarang sangat la kan makanan aku tu tak habes.orang yg rapat ngan aku tau lah~so bila tak habes tuh paham-paham sendiri lah knape...!!

Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

No comments:

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!