Monday, April 11, 2011

~ tak keruan ~

nape la ngan diri aku neh..
kekadang aku rasa aku tak normal je..haha!!
sebab aku tak tau la org laen macam mana kan..(tahap cemburu mereka)
aku da try la aku tak nak jelez ngn perkara remeh temeh..
tp still cam takde improvement je..

kdg2 aku marah ngn diri aku sendiri..
aku da try buang perasaan cemburu aku yg melampau ni..
tp ble sumthing tu happen perasaan 2 automatic datang sendiri..
nak tau mcm mana aku rasa..
tbe2 aku rasa jantong aku laju sgt..
bdn aku rasa panas..wlu pon psg aircond still rasa panas..
aku rs badan aku kuar asap je time 2..huhu~

siyes aku tak nak gado ngn bf aku sal benda cmni..
mmg nmpk simple je kn kes ni..
aku still tengah mencuba..
de spe2 tak de cara tuk hilang kan perasaan cemburu
aku yg melampau ni ek???any suggestion???

Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

No comments:

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!