Wednesday, April 20, 2011

~SEMAK~

semak yang aku maksud kan di sini bukan pokok-pokok atau belukar yang kena tebas kat belakang rumah tu..tp maksud aku ialah perasaan rimas aku terhadap seseorang..(ish tak baek aku rasa cam ni kan?) tp aku nak rasa jugak semak kat orang tu.tak tau la nape aku rasa semak sangat ngan orang tu.kalau la die takde n tak nampak pon die satu hari aku rasa sonok sangat tau.hoho~hidop aku rasa bahagia je.jahat tak aku..???bukan aku saje2 jer nak rasa camni tp perasaan tu memang automatic je datang tau.hari nie asek la aku nampak die je kan, so teros je aku rasa perasaan semak aku tu datang.jantong pon rasa sesak je.bernafas pon rasa tak cukop oksigen.sume tu berlaku secara automatic okeh, tanpa di paksa-paksa..aku saje je nak share perasaan aku sekarang..de tak sape2 yang penah rasa macam aku rasa neh???

arghhhhhh!!!semak nye hakuuu rasa...!!
(gmbr google)


Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

No comments:

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!