Thursday, February 16, 2012

BEN ASHAARI TANYA KAU BERANI KRITIK BLOG AKU TAK ?

Assalamualaikum :)
Selamat Petang!



haaa kamu semua nampak kan ape yang aku tengah nampak ni?? header blog abg ben kann. jadi mesti kamu semua dah dapat agak kannn ape sebabnya. dan sebabnya aku terjoin lagi satu segmen yang bang ben buat. eh eh terjoin la pulak kann. hehe :)

kali ni bang ben ajak u ollss semua kritik belog aku. so aku kena bagilah sebab-sebab kenapa u ollss mesti kritik belog ku ini.

aku insan yang sangatlah mengharap kritikan dari kamu semua disebabkan ingin menambah baik blog aku ni. blog aku memang blog yang ringkas saje. kot-kot ada yang kurang berpuas hati kat mana-mana ke kan.. jadi sila bagitau sama aku.

insyaAllah dengan kritikan tersebut aku akan mengambil tindakan dengan segera untuk meningkatkan lagi mutu keunggulan blog aku yang tercinta ni. hehe :)

p/s: kritikan bersifat positif saje akan dilayan (paham tak??). sekian terima kasih!



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

29 comments:

faiz fakhirin said...

berani jer...meh nk kritik meh...hahahaha

Pka Rahim said...

cepat-cepat. hehe :)

Y . Y said...

saya tercari2 dimana ruangan chat :)blog dah ok . kemas .

Pka Rahim said...

thanx.

idea akan dipertimbangkan. huhu :)

Mish Apple said...

Satu je . Chat box takde .

syasyajohan said...

tumpang kritik ye
ok.kemas,cuma follower gadget kasi atas sikit.oh,nak cari shoutbox ni.hehe.tq :)

syasyajohan.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-tanya-kau-berani-kritik.html

Pka Rahim said...

ok ok. thanx :)

Pka Rahim said...

hehe :)

thanx!

nanieybarnieylurviey said...

chatbox letak atas
kotak komen buat pop window.. hehe

P/S: blog sy tang mne xkemas tu

Pka Rahim said...

maybe tang iklan kot. huhu :)

Oh Hani Rrisffa said...

memerlukan chatbox...senang nak tgl jejak :))

p/s:blog saya line yg mna ye??

miSs tyNa said...

putih sangat .. lepas tu blog arkib tak kemas sngat . hehe ^^

Hakimy Zamri said...

nak kritik kak, hmmm..blog kak comey..comey mcm kak..hehehee :) btw, backgroud yg putih ni kadang2 mencerahkan mata sangat laa..huhu..thnaks :)

http://pengawasbaik.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-tanya-kau-berani-kritik.html

DAYG ♥ said...

okay Dayg nak kritik nee :)

1. tuan blog cantek sangat :)
2. derr letak chatbox nnt senang sy nak helo helo :)
3. btw nice blog,keep it up ^_^

RYRY said...

tengss kak da kritik my blog :)
blog da lawa da .. simple jeaa .. tp tade chatbox jelaa ..

:: Cik Nur :: said...

terima kaseh sudi kritik blog cik nur...

sini dah okay, cuba xde chat box..pastu kalau boleh kan, letak ruang follower tu dekat atas... senang org nk follow.. :)

itu saja..jgn marah ye.. :)

Blog Fatin Fadhillah said...

Hai! Suci murni jerp blog ni. Hehe. Tengs sbb kritik sy dl. Huhu. Ltk lh cbox wk.. sng nk tnggalkan jejak! ^_^

dreaming iylia.. said...

thanks kritik. :) saya rase tambah warna sikit oke kot. :)

Eyqa Hasnan said...

dah kemas :)

http://eyqahasnan.blogspot.com/2012/02/segmen-ben-ashaari-tanya-kau-berani.html

apisv2 said...

datang nak kritik ;p
jgn lupa kritik blog acik :D
http://www.apisv2.com/2012/02/ben-ashaari-tanya-kau-berani-kritik.html

shahrul said...

oke kritik,..ingt na citer psl chatbox tpi da ade org citer plak,..so takde kritikan,..
my blog
http://duniashahrul.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-tanya-kau-berani-kritik.html

Pka Rahim said...

ok terima kasih semua.. cadangan anda sangat bernas. sy menerima semuanya dengan seiklas hati. sy akan cuba perbaiki sebaik mungkin okeh. terima kasih semua :)

Pamie said...

hurm..silau sangat kut :DD

SEGMEN BEN ASHAARI TANYA KAU BERANI KRITIK BLOG AKU TAK ?

Eera Shera said...

hai salam kenal..blog ni kemas je..cuma tang blog archive tu bleh pki scroll box ;)

nur chahaya abadiey said...

salam..thankz singgh blog nur..

nk kritik pe ea..blog ni dah comell..cuma terlalu bersih n plain.. means... background putih ni terlalu suci..hehehe

enjoy blogging..

[fArAh aLiAs] said...

kunjungan balas Farah Alias dari segmen BA. thanks sudi kritik blog saya :)

kritikan utk blog ni:- kalau boleh post entri ni besarkan sikit lagi adjust width dia.. senang nak baca. hehe

ouh, jemput join segmen FA pula:- http://coretanharapan.blogspot.com/2012/02/segmen-farah-alias-my-blogger-idol.html ..

thanks..!!

natasyapink said...

datang nak krtitk..

tataw na kritik apew sbb oke jer..

jangan lupa kriti blog kte pulak kay..

http://misz-lovely15.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-tanya-kau-berani-kritik.html

Najwa Zahari said...

hi admin! Saya datang untuk balas kunjungan! :D

Okey, rasanya tak ada apa yang nak kritik pun sebab blog awak dah kemas dan Cantik~! Love it! hihi. Oh,rasanya shoutbox diperlukan kat sini. :)

Pka Rahim said...

najwa: terima kasih awak! :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!