Friday, February 10, 2012

Kasut punya masaaaalah!

Hai!!
(^_^)*

Rabu aritu aku ada pegi satu interview untuk jawatan pembantu peribadi atau lebih glamornya dipanggil Personal Assistant. hehe :) macam biasalah kalau nak pegi interview mestilah kita kena bersediakan. ok2 semua tu aku da buat da. cuma sebelum aku pegi interview tu aku pening memikirkan mahu pakai kasut ape. tu je masalah aku okehh. huhu! aku tau aku tau, bila pegi interview kena pakai kasut bertutup dan ada tumit sket. 

Tapi masalahnya aku memang sangatlah kurang mempunyai kasut bertutup tutup neh. cuma yang sangat banyak adalah kasut dari jenis 'wedges' (kasut tinggi tapi tapak rata) dan semestinya tidak bertutup. aku tak suka pakai kasut tutup2 ni. rasa tak selesa sket. hehe! pening pikir tauu! keputusan terakhir aku, aku pakai je salah satu kasut wedges aku tuu. bagi aku asalkan kemas dan selesa. lagi satu perkara aku suka pakai kasut yang tinggi terutamanya wedges sebab aku akan rasa keyakinan aku naik dengan sangat mendadak. kalau pakai kasut yang tak tinggi rasa kurang berkeyakinan siket. itulah rahsia aku :)

So aku pegi la interview tersebut sambil ditemani kedua ibu bapa. dah sampai tempat yang ditujui teros pegi tanya pada cik adik yang jaga kaunter pertanyaan. ok da jalan dengan keyakinan tadi ni, akhirnya sampailah kat depan muka pintu tempat untuk aku di interview. dannnnnn rasa sungguhlah gembira dan teruja apabila nak masuk aku ternampak ini

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sungguh!!! taklah ku duga sama sekali
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hanya mampu tersenyum di dalam hati
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
nak tau ke ape yang aku nampak????
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
aku nampak ni haaaaaaaaaa.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Sila Tanggalkan Kasut Anda!!!!! :)



wahhhhh hebatkannn. aku dok pening kepala memikirkan nak pakai kasut happeee dan ini hasilnya. saborrr jelahh kannnn. hohohooo!!!
Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

No comments:

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!