Wednesday, February 15, 2012

Segmen Farah Alias : MY BLOGGER IDOL

Assalamualaikum.
(",)


Di waktu petang yang sangat mendamaikan ini dan saat diri merasa sangat kebosanan marilah aku menyeru diri aku sendiri menjoin satu segmen ini. 'Segmen Farah Alias : My Blogger Idol'

Daripada aku merapu tak tentu pasal petang-petang macam ni baik aku kongsi dengan kamu semua tentang blogger idol aku kannn. ramai jugak yang menjadi idol aku tapi aku hanya nak cerita siapa yang menjadi paling idol. hehe :) dua orang je okehh. yang lain idol jugak tapi simpan dalam hati je. bolehhh??? ;)

Blogger pertama yang menjadi pujaan hati aku jatoh kepada tak lain dan tak bukan



ini dia!






haa kalau kamu semua tengok header di atas tu kan mesti kamu semua dah mengenali jejaka tersebutkan. my very first idol dimiliki oleh abg ben! hehe. aku admire gila cara penulisan beliau. ringkas dan padat okeh. selalu je buat aku tersenyum sorang-sorang bila membaca entry beliau. dan yang pasti kamu semua tahu abg ben ni sangatlah mempunyai pelbagai idea untuk menulis entry-entry yang menarik. sehari kalau takde entry dari beliau mesti pelik kann. so abg ben u are my first idol! :)


ok aku cakap dua orang je kannn. jadi yang keduanya berjaya dimiliki oleh wanita yang sangat gojesss bagi aku



kenapa kamu cantik sangat??


ini dia cik empunya badan





kenal tak siapa tuu?? mesti ramai je yang kenal si cantik manis ni kann. hi hanis zalikha. cantik kan dia?? hehe. selain cantik hanis juga pandai tauu. blog die best sebab banyak je boleh dapat tips mengenai kecantikkan. owhh aku sangat suka semua perkara mengenai kecantikkan. cara penulisan hanis juga ala-ala comel gituu. :) juga selalu buat aku tergelak sorang-sorang. dan untuk pengetahuan semua hanis seorang pencinta kucing. saya juga begitu.


ok itu saja dari diriku untuk ketika dan waktu ini.. selesai melapor diri! :)

terima kasih cik Farah Alias!



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

7 comments:

farah jalikha said...

dear, ada syarat baru untuk my segmen. sila ambil perhatian ye :)

http://coretanharapan.blogspot.com/2012/02/segmen-farah-alias-my-blogger-idol.html

(^__~)v

Pka Rahim said...

ok tq :)

~Cik Sweety~ said...

sya singgah sini(^_^)

Pka Rahim said...

thank you sweety! huhu :)

Zaza Iman said...

mf zaza lambat singgah..bru perasan ada komen.. :)

Muhamad Azam said...

jejak dan follow sini

Pka Rahim said...

zaza : takpe zaza. terima kasih! :)

azam : thanx tau :) hehe!

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!