Wednesday, February 8, 2012

DOWN ↓ : Jatoh menjunam terjunam*

pernah dengar tak orang yang kita kenal cakap camni........ "aku rasa down gila sekarang!" penah tak?? aku penah. dan saat ni pon aku nak cakap camtu jugak. aku rasa down gila sekarang!!!! kenapa?? mungkin ada macam-macam faktor yang buat aku rasa macam sekarang ni.

1. aku tak taulah ni perkara pertama or jatoh kepada perkara kedua tapi tak kisahlah asalkan tu adalah sebab kenapa aku rasa 'down'. aku takde kerja lagi sekarang ni dan dah rasa lama gila kott menganggur. kerja oh kerja bilalah kamu mahu menjelma di depan kuuu.

2. bila dah takde kerja dan duduk diam aje di rumah mulalah rasa diri nie sangatlah menyusahkan kedua ibu bapa. dah lah belajar dulu pon mak bapak tanggung sekarang dah abes blaja pun tetap tak dapat nak meringankan beban kedua ibu bapa. owh sedihnya!

3. hati dah mula rasa hiba dan terkeluarlah sesuatu dari mulut seorang ibu. mungkin bukanlah disengajakan dan ibu pun tidak bermaksud seperti yang demikian tapi hati ini terlampau rapuh ketika itu dan teroslah tersentap dengan hebatnya. (tapi aku tahu.. ibu dan ayah dah banyak berkorban) sama sekali tidak menyalahkan mereka. cuma hati ini je tak tahu kenapa begitu sensitif sangat dikala itu.

4. dan yang terakhir aku syak mungkin aku tengah mengalami sindrom2 'PMS' (yang tak tahu boleh google).
mungkinlah! aku mudah menjadi sangat sensitif dan hati menjadi tiba2 sangat rapuh :( seterusnya air mata mengalir tanpa henti dan akan jatoh pada bila2 masa saja.

owhhhoo PMS aku tidaklah sampai begini jadinya. hanya sensitip2, sentap2, touching2 aje :)

Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

2 comments:

Anonymous said...

huhuhu =p same with me.. agakla tgh down gila.. hmm.. baru nk hepy ckit, ada je bnda yg slack then ruined my mood..

btw, hopefully u dpt la keja scepat mgkin.. try je dulu part time mana2 sambil tggu yg real punye kerja kan..

Pka Rahim said...

huhu :) thnx ye. sama2lah kita jgn down teros. hehe!

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!