Monday, February 6, 2012

Main Kawen Kawen

Assalamualaikum!

wah dah lamakan tak update blog. haishhh kenapalah?? sebabnya aku hanyalah suka merayau-rayau di blog orang. hehe. suka katam kan blog orang lain tapi blog sendiri terbiar. kesian blog sayang aku neh.

sejak dua menjak ni kann. aku aseklah pegi kenduri kawen kawan2. dulu zaman kecik2 atau budak2 selalu je main kawen2 kann. hehe tapi sekarang ni bukan main2 lagi melainkan yang benar2 belaka. sorang demi sorang kawan aku menjejakkan kaki mereka ke alam perkahwinan. tahniah aku ucapkan kepada mereka yang berkenaan walaupun macam tak percaya je korang dah kawen. hehe. yelah kawan dari budak2 pastu sekolah sama2, aik tiba2 dah jadi bini orang. ok ok aku da mula percaya sekarang korang semua da jadi bini orang :)

jom layan gambar2 mereka yg telah menjadi suri kepada jejaka pilihan masing2 ;)


selamat pengantin baru fizah.. walaupon takde la baru sangat kannn. hehe ;)


wahhh ini paling tak percaya. hehe tapi tahniah sebab cinta dari zaman sekolah berkekalan akhirnya! eka dan amir


ini paling best! sebab dapat jadi pengapit. haha! tahniah tiqah n yunus. dan terima kaseh bagi aku peluang jadi pengapit u ollss. hehe :)


ermm ada jugak kawan yang da kawen tapi tak berkesempatan nak pegi so takde la koleksi gambar bersama mereka. kawan yang udah punya anak pon ade. aku??? haha anak tekak dan anak2 yang lain adelahh. hehe. selain ramai yang da kawen ramai jugak lah yang dah bertunang. tahniah juga buat mereka.

p/s: jemputan dari aku?? ok tunggu ye... surprise!!! hehe :)
Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

No comments:

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!