Friday, June 8, 2012

Kuala Terengganu~

Assalamualaikum.

semalam dengan tak disangka-sangka aku pergi kuala terengganu. ada urusan kerja.. teman kakak office jumpa salah seorang board of director KMC kat sana. jalan-jalan tapi dok dalam kereta je.. ambek gambar pon dari dalam kereta yang tengah begerakkk.. huhu :))



kuala terengganu cantik okehhh.. :)) siapa orang terengganu angkat tangan.. hehe.



paling suka tengok design bangunan kat bazaar warisan ni.. unik sangat.!!



haaa.. kat sini je singgah sekejap.. beli sweet corn. sebab lapar sangat. bestnya lah dapat tengok pantai. tenangggg...~



sape tak kenal benda tu memang nak kena ye.. sekolah menengah pon dah belajar kann.. subjek sejarah..





haaa... TDM. tuan punya KMC. huhu :))



siyeeesss.. terengganu cantik je tau. memang sesuai jadi tempat pelancongan okehhh :))


p/s : haishhh serabut je otak ni tauu.. ishh..!!



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

9 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

tak pernah sampai sane..huhhuu..

Pka Rahim said...

mrs. eady : dtg la sekali nnt. cantik tau. huhu :))

FITRAH JAMIL said...

teringin nk g sne

maszull said...

assalamualaikum pka...seronoknya dpt pi Kuala Trengganu yer...:)

Pka Rahim said...

fitrah jamil : jom2. huhu :))

maszull : mmg seronok. cantek la pemandangan kat sne. :))

sha al-aydrus said...

sy org trg.yeay..mmg cntik pun.ngee..klu tau dtg leh lepak2

Pka Rahim said...

sha : siyes cantik. huhu :)) pka dtg sne pon tidak dirancang. hee

EzMa said...

perasan x sekeliling batu bersurat tuh ada logo TDM BERHAD.. x tau la kt gamba kamu yg kt atas tu nmpk or x.. tp setiap kali balik ganu selalu tgk.. huhuhu

Pka Rahim said...

ezma : pasan sangat wakk.. sy tanya kak manira. die cakap benda tu mmg tdm punya. cuma batu bersurat tu tak la kann. hehe :))

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!