Sunday, June 24, 2012

Rasa nak baby... hee :))

Assalamualaikum.

aktiviti di hujung minggu sangatlah membosankan.. sedihkann..?? tapi kann nasib baik pepagi tadi aku pegi umah makcik aku.. sebabnya nak tengok sepupu aku yang dah selamat melahirkan baby yang sangat comel.. dua orang okeh sepupu aku(adik beradik) kebetulan melahirkan pada masa yang hampir-hampir jew.. 

tiba-tiba kann rasa nak ada baby jew.. comel kan baby-baby kecik ni.. :))


 Muhammad Hanif Irham

Muhammad Mikael

tapi kan.. aku tak pegang pon baby-baby tuu.. sebab dorang kecik sangat lorr.. tak berani lahh nak pegang. walaupon rasa geram sangat.. hehe.

sape rasa nak ada baby jugak.. jom like ramai-ramai.. huhu..! ;))


p/s : apa..?? esok isnin..???
 


Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

9 comments:

Hakimy Zamri said...

hahaha. nak baby ? kawin laaa. hehehe :3

Pka Rahim said...

kimy : kawen.?? rasanya lambat lagi kottt. huhu ;))

maszull said...

assalamualaikum pka....suka kalau ada baby kan geram jer...:)

zOeY zAu YaH said...

comelnya.bila tgk baby org mmg rasa nk baby sendiri kan.insyaallah 1 hari nnti k pka hihi..

Pka Rahim said...

maszull : memang sangat geram tau mama. huhu ;))

Pka Rahim said...

zoey : tula. suatu hari nnti. tp rasa tak sabar la. haha! ;))

Faizul Osman said...

memang terasa bahagia bila ada baby...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/

Pka Rahim said...

faizul osman : tula tgk baby org pn rasa seronok. klu baby sendiri lg la kann. huhu ;))

Linda Wahed said...

Pka jom join GA.. Anda telah pun ditag :)

http://lindaannur2008.blogspot.com/2012/06/award-terjah-maklady-of-month.html

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!