Monday, July 23, 2012

Bila Rasa Ini


Assalamualaikum.

Selamat Berpuasa Semua.. dah masuk hari ketiga berpuasa kannn.. cepat je masa berlalu..
hari pertama berpuasa di ofis. waktu rehat pon dah di singkat kan.. dah jadi setengah jam je. balik pon jadi awal setengah jam la.. hari pertama jugak berpuasa di rumah sewa.. ermm.. tak tau la nak masak apa petang nanti. aku rasa aku lah yang paling awal balik keje nanti kot. sah-sah la kena masak ni.. hehe :) takpe tengok la apa yang ada dalam peti ais tu.. kawan-kawan jangan complain tak sedap pulak ye.. huhu!

eh sebenarnya nak cita pasal perasaan yang aku tengah rasa sekarang ni. rasa cam tak best gitu.. tak boleh nak describe camne. hati rasa tak sedap.. rasa nak marah nak menangis, rasa kecewa.. otak aku berpikir dengan ligat kenapa benda tu patut jadi.. kenapa nak cari mana yang patut mana yang tak patut.. sana sini, kau nak salahkan aku.. aku nak salahkan kau.. kenapa kenapa kenapa..??? aku rasa bingung..!! 

nak diluah tapi rasa ada sekatan di sana sini... :(


p/s : thanx mum for the new gift ;)) lap u


Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

32 comments:

Hakimy Zamri said...

selamat berpuasa kakak pka rahim. semoga sentiasa ceria di samping keluarga tercinta. knapa ni ? jangan stres2 k..jangan bingung2..hehehe :3

Pka Rahim said...

kimy : konflik jiwa adik ku. huhu :) neway tq. so sweet la adik kakak ni. hehe.

permata biru said...

jgn steress2..setiap yg berlaku ada sebab dan musababnya..

Pka Rahim said...

permata biru : terima kasih awak. insyaAllah. tengah muhasabah diri ni. hehe ;))

Waalid5035 ™ said...

amik wudhuk,baca quran @ zikir

الا بذكرالله تطمئن القلوب

"hanyalah mengingati Allah menenangkan jiwa"

^_^

Pka Rahim said...

waalid : terima kasih. insyaAllah pka amalkan ;)

Anis Adila Aris said...

selamat menyambut Ramadhan..
konflik jiwa mcm tu selalu jadi kat perempuan ni, sabar ye kak :)

Sue PeLik said...

mesti nak dtg moon neh hikhikhik

Pka Rahim said...

anis adila aris : hehe. terima kasih anis ;)

sue : da lepas la awak. huhu ;))

Mrs. Abi said...

ada tak org ckp muka awk mcm eira syazira tu.... ada iras la...

maszull said...

assalamualaikum pka...selamat berpuasa yer...:)

Pka Rahim said...

mrs. abi : eh yeke.. huhu. tp ada jugak la org ckp cemtu. hehe ;))

maszull : selamat berpuasa mama :))

DekNie said...

selamat berpuasa... bukak posa nnt, jgn lupa kita plak ek...

Pka Rahim said...

deknie : hehe. selamat berpuasa. ok2. awk pon jgn lupa kita tau. huhu ;))

ain1914 said...

selamat berpuasa pka...
apa je yang berlaku... lapangkan jiwa dan minda... terima dengan hati yang terbuka...

Pecinta pink^^ said...

hmm..im in that situation now..but keep it smile..insyallah,mesti ada hikmah dan penyelesaiannya..

Pka Rahim said...

ain1914 : selamat berpuasa. pka memang tgh buka hati ni. hehe ;)) pka tgh cuba positifkan diri.

Pka Rahim said...

pecinta pink : owh ada geng jugak pka ni. hehe. ok senyum always okehh. huhu ;))

Masz Sidek said...

hehehe... samalah, sy pun balik awal setengah jam... :D

Pka Rahim said...

masz sidek : kann.. bulan puasa dapat balik awal. sonok. hehe ;))

zatie said...

hadapinya dgn tabah..:)

Pka Rahim said...

zatie : terima kasih awak ;))

Syaa Amir said...

dugaan berpuasa, allah nak uji kita tuu. sabar eh :)

Pka Rahim said...

syaa amir : ye dugaan. terima jela dgn redha. huhu ;))

jaakechik said...

selamat berpuasa jgk dear... hope sgala masalah dpt diatasi ngn baik.. :)

Pka Rahim said...

jaakechik : terima kasih yeee. :-)

Misz Mieza said...

Huh? Kenapakah? Yang atas2 tu paham lagi.. Bila masuk bab yang bawah2 tu macam ade blur2 sikitlah.. Hehehe..

Pka Rahim said...

Misz mieza : jiwa kacau cemtu la. Huhu :))

kechixx hussain said...

jgn stress2..banyak2 bersabar di bulan puasa k..;)selamat berbuka nanti;)

Pka Rahim said...

kechixx hussain : terima kasih awak ;))

Momo said...

bawa bertenang jangan bertendang tau..;p salam ramadhan..

Pka Rahim said...

momo : hehe. orait dear :))

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!