Friday, July 13, 2012

Header Baru.. luv..!

Assalamualaikum.

haaa.. perasan tak ape-ape yang lain kat blog ni.. hee..! baca tajuk pon da tau kann.. blog aku dah ada header baru okehhh.. boleh tarik nafas lega daaa.. kalau tak header sebelum ni yang aku buat sendiri tu sedih sangat kott.. haha..!!

terima kasih yang tidak terhingga kepada miss z kerana mencipta header yang sangat menarik ni..! korang rasa menarik takk..?? hehe ;))



kalau u ollssss nak buat jugak boleh jewww... cakap je kat miss z korang nak camne.. boleh klik sini kalau nak miss z buatkan header yang cun untuk korang.. ;))

thanx again miss z...!!

p/s : makcik ku kawen ahad ni.. yeahhh..!!! 



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

18 comments:

wawa abdullah said...

cantik ur header! pasni bolh gne perkhidmatan miss z tu..huhu

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Series !!! TERGUGAT IMAN I ! HAHAHA:3 Comel gituyy:D

Pka Rahim said...

wawa : ha boleh sangat. murah je tau cas die. hehe ;))

Pka Rahim said...

yana : hamboi sampai tergugat iman. bahaya tuu. hehe ;)

www.QueAchmad.com said...

cantik

CINTA UNTUK KITA said...

ok..cntik..:)

Pka Rahim said...

que : tq ;))

cinta : terima kasih awak ;))

MISS Z BERCELOTEH said...

Alahmdulillah..
awak berpuas hati dgn hasil kerja miss z :)

Pka Rahim said...

miss z : terima kasih banyak2 miss z ;))

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

cantiknya..:)

Nana Lam said...

wahh header baru sgt cantik! suka!

Pka Rahim said...

atiqah : hehe tq :))

Pka Rahim said...

nana : terima kasih. huhu ;))

arifah said...

Comel nya, macam tuan blog..jelesss oke :) hehehehe

maszull said...

assalamualaikum pka...cantik2 haeader baru ni...:)

Pka Rahim said...

arifah : header je comel. tuan nya tak kot.. hehe ;))

maszull : terima kasih mama ;))

chot ok..! said...

cantik header kamu..:) frst time singgh sini:)

Pka Rahim said...

chot : hai. welcome to my blog. huhu :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!