Wednesday, July 18, 2012

Last Episode Ameera

Assalamualaikum.

selamat pagi..!! ari ni last cerita ameera slot samarinda kat tv3. sape tengok..? sape tengok..?? rasa macam nak tikam orang tak tengok cita tu..?? haishhh geram sungguh dengan si zila tu kannn.. psycho abes.. 

 


 



ni dia pempuan psycho gilak..!!

memang berkesan la zarina bawak watak zila ni kannn.. sebab dah berjaya buat kita geram, sakit hati, menyampah kat dia ni.. jangan ada yang jumpa zarina kat luar sana pergi tampar muka dia da lahhh ekk.. haha!

tapi sweet sangat bila tengok ameera dan amir.. sape setuju..?? huhu.. ;))

 


 
 malam ni last la kita dapat tengok cita ni.. tak tau la ape jadi ngan zila nanti.. jom jom tengok malam ni. pukul 10.30 pm tv3.. jangan lupa u ollssss.... :)

SUMBER GAMBAR : Google


p/s : risau..!


Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

7 comments:

Miss BaNu said...

mlm ni dh last episod ek..wahhh suspennnnn

Belladeone said...

saya suka cerita ni sebab lagu tema dia dan juga sebab ada syamsul yusof..hihi...plus,jalan cewrita dia pun mejarik..x sabar nk tunggu malam ni..

Pka Rahim said...

miss banu : yeee. suspen sgt. huhu ;))

belladeone : pka pon suka lagu tema die. aweera yang nyanyi. best gila sore die, hensem pulak tu.. heee! ;))

fizafantagirO said...

yayy , sy tgk . mmg sakit hati ngan zila . jadi betul zarina nih . smlm tgk mak dia dh cam nk insaf je . xsabar nak tgk kesudahannya mlm ni

Pka Rahim said...

fizafantagiro : tula. rupanya mak dia tak tau sbb zila tak boleh mengandung.. adoii.. klu dari awal mak dia tau takde la jadi konflik tu semua. nak di jadikan ceritakan.. hehe ;)

eyah ayeh said...

like2x cite ni. besh!

Pka Rahim said...

eyah ayeh : so jgn lupa tgk mlm ni okehh.. hehe ;))

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!