Tuesday, May 1, 2012

1 Mei 2012

Assalamualaikum.

1 Mei 2012.. wahhh kali pertama di raikan sebagai seorang pekerja.. siap diberi cuti lagi kann.. tapi..!! dah cuti tak tau buat apalah pulak.. boringg...!! dok kat umah sorang-sorang je ni. walaupon 1 mei hari pekerja.. ada jugak tau yang terpaksa bekerja. contoh terdekat housemate aku.. nurse katakan. kalau semua nurse bercuti siapa nak bantu doktor merawat orang yang sakit kann.. bangga dengan mereka.. tak kisah pon kena bekerja hari ni.. habuan bekerja pada hari ni juga setimpal bukan.. ??? gaji dapat triple u ollsss... ok la tu kann.. hasil penat lelah dorang bekerja pada 1 may jugak :)

bila kawan-kawan kena bekerja.. aku yang dok sorang-sorang kat umah ni tak tau nak buat apa. nak keluar jenjalan pon malas laaa.. tak best takda geng.. dok online jela kejanya.. tapi jemu jugak kannn asek mengadap laptop je.. nak pegi turun beli makan tengahari pon malas tauu.. adoii..!! perut lapar ni.. ada jugak yang goreng telor je kanngg. hehe :)

eh eh nak blogwalking ramai jugak blogger yang tak update hari ni yee.. u ollss bercuti jugak ke para blogger. huhu.. apa pun selamat hari pekerja semua.. selamat menikmati hari cuti ini.. ;)



p/s : tak tau bende aku bebelkan kat atass nun... hohohooo..!




Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

2 comments:

CiK FizA said...

Selamat ari pekerja pka ! Hee. Bloggers sume cuti gak kot. Blogger kan 1 pekerjaan jugak? Erkk =,="

Pka Rahim said...

cik fiza : terima kasih awak.. :) mungkin la.. blogger pon da bercuti jugak kot. da lenguh jari asek menaip. haha..!

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!