Friday, May 11, 2012

Spot the different!

Assalamualaikum.

hehe. cepat-cepat cari perbezaan.. kalau tak nampak tak tau la. :)



ni kan pokok keladi kawan kita.. aishah. hidup merimbun je kan.. segar bugar. 
tapiiii...



kenapa pokok keladi aku macam ni jeee. hehe..  dari start aku tanam sampai la hari ini begitu sahaja hidupnya..  huk huk huk.. kalau la pokok ni boleh berkata-kata apalah yang dia nak bagitau aku ye..?? huhu..!


p/s : tangan aku panas kot.. eh..??



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

5 comments:

Tentang Kita said...

member tu guna tanah kan...yg pka lak guna benda alah apa yer bulat2 tu yg letak dalam air tu..tanam kat tanah ngan air lain dik

Pka Rahim said...

tentang kita : member pka tu tanam dalam air jugak la kak.. n letak jugak benda bulat2 tu. huhu :)

Tentang Kita said...

ye ker....tangan kamu panas mcm tangan akak la kutnya...akak tanam ros...6 pasu ros mati x sampai hati jd x tanam terus...

BrightEye said...

BE ada pokok tu jugak letak kat opis.. subur je mcm kwn pka.. cuba kurangkan air tp jgn kurang sgt ye.. (^_^)

Pka Rahim said...

tentang kita : alahai.. sayang nya 6 pasu tuu. ha ce suh hubsband akak pulak yang tanam. hehe :)

brigheye : okeh.. tq untuk cadangan tu. huhu :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!