Tuesday, May 1, 2012

BEN ASHAARI : MAY 2012

Assalamualaikum.



dah takde buat apakannn.. bosan kann..??? so join lah segmen abg ben ni.. abg ben suh ceritkan sikit kenapa kita nak berada dalam bloglist blog benashaari dan pandangan kita mengenai blog abg ben..

bagi aku bila da berada dalam bloglist abg ben.. dah rasa sungguh terharu dan bertuah sangat. abg ben kan blogger hebat.. hehe :) bila baca blog abg ben kekadang kita akan baca dalam keadaan serius.. kadang-kadang boleh tergelak sorang-sorang.. kadang-kadang rasa teremo la pulak.. ha bermakna belog abg ben adalah sebuah blog yang sangat versetile.. ok dahhhhh ;)

yang nak join klik je banner kat atas tu ye.. tq 

p/s : nak mandi sempat lagi tu join segmen.. haha..!!



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

13 comments:

BrightEye said...

baru nak mandi ke..hehe

✿ Nani ツღ said...

Anda dijemput untuk menyertai my first segment..

http://n-mcd.blogspot.com/2012/04/segmen-heartbook-join-bloglist-1.html

Pka Rahim said...

brighteye: biasa cuti2 ni. mnd lewat sikit. hehe. tp skrg da mndi la ;)

Pka Rahim said...

nani : tq sudi menjemput :)

MISS Z BERCELOTEH said...

miss z singgah sini dari blog BA http://misszberceloteh.blogspot.com/

Cik Nur said...

xsempat nak join..!
sedihnyer..!

Pka Rahim said...

miss z : tq :)

cik nur : takpe takpe.. bulan depan abg ben buat lg kot :)

Anamarza said...

Terjah sini, balas kunjungan (^_^)

^_^ aneyz ^_^ said...

thnx visit my blog :)
nice blog :)
dri segmen nie jugak :)

tyka said...

wahh..nice u blog.
singgah meh.
http://tyka-fortitude.blogspot.com

Amalina said...

hye .. thnxx sbb sudi follow ..
dtg dari segmen yg sama :)
http://nuramalinastoryforever.blogspot.com/2012/05/ben-ashaari-may-2012.html

9n0L4 said...

sori so much for the very late respon. ;)

farizafairuz.blogspot.com/2012/05/ben-ashaari-may-2012.html

Pka Rahim said...

9n0L4 : takpe dear :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!