Tuesday, May 1, 2012

Pappa tak kaya sangat nakk oii...!!

Assalamualaikum.

ari tu pergi makan malam kat papparich..:) baru lepas gaji boleh la pergi papparich kannn...hehe. kalau tak semua bajet-bajet je, malas camne pon masak kat rumah jugak.. pergi makan bertiga time tuu.. aku, kak liza dan siti. memasing malas masak.. barang dapur pon belom beli lagi.. jadi serbu kedai makan berdekatan jela.. papparich tu tak jaoh pon dari rumah sewa kami.. jalan kaki tak sempat peloh ketiak lagi dah sampai dahh... haha..!

enjoy kat papparich.. 



eh kenapa gambar ni gelap.. tak cukup lighting la nii.. hehe. ambek gambar lagi sekali laaa camtuu..



haaaa... kan da terang. uiii kak liza puteh kann leeee niii.. haha.! belah kiri cik siti belah kanan pulak kak liza.. dua-dua orang tu aku dah pernah mekup kan sebelum ni.. boleh tengok kat sini dan kat sini ye.. :) cantik sangat bila dorang dah mekup.. tak mekup pon cantik jugak la... hehe.



gegirl-gegirl haruslah berposing dulu kann sebelum hidangan sampai.. hehe. eh siti kenapa dengan tangan kamu tu.. halau lalat ke..?? huhu :)




 bergambar dengan cik siti, bakal puan tak lama lagiii.. haaa tu dia air milo dinosaur pilihan cik siti.. hoho.!!



menu kak liza.. mee kari dan abc.. dadap mee kari tuu.. aku ade laaaa terasa sikit.. hehee..



siti pulak nak makan mee laksa.. siti suka mee laksa tu.. aku..??? kurang sukaa... siti nak makan naaaak moooo sedih-sedih.. lap air mata tu sikit.. hehe.. asal la muka siti gituu. padahal happy-happy je.. candid kata kann.. ;)


aku pulak makan nasi lemak.. orang lain makan mee aku sorang je makan nasi.. aku dengan nasi memang tak dapat di pisahkann lagi.. haha..!! tapi kennn.. nasi lemak dia kurengggg sikit laaa.. tang ayam dia tu. bagi aku nasi lemak oldtown lagi dadappppp.. ikot selesa masing-masing la kann.. tekak orang lain-lain.. 


 aku pon mintak abc jugak.sama dengan kak liza. tapi abc kak liza ada eskremm kat atas dia.. aku takde.. beza harga ada eskrem dengan takde eksremm seringgit u ollssss.. eskrem dia ciput je.. last dua-dua punya abc tak abes.. haha.! kenyang sangat.. kalau tau gitu kongsi je kannn.. tula orang tamak selalu rugii.. betol....



okehhh ini dia hasil masakan saya untuk hari ini ye puan-puan... nak resepi boleh mintak kat papparichhhh...  hehe ;)


p/s : lepas ni nak pergi makan beramai-ramai kat mana pulak ekkkk..???



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

6 comments:

shark said...

mi kari tu nampk cam lazat jer.
beso lak tue.

Pka Rahim said...

shark : mmg lazat ponnn. hehe :)

Yasmin Aris II said...

hihi . comel jee !

Pka Rahim said...

yasmin Aris II : siapa yg comel?? huhu :)

zOeY zAu YaH said...

sedapnye makan...

Pka Rahim said...

zoey : nanti kita pi makan sama2 nak..?? huhu :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!