Tuesday, May 29, 2012

kosong kosong kosong..!!

Assalamualaikum.

arghhh... tak tau nak hapdate apeee.. memang minda ni kosong aje. sob sob sob :((
nak cakap busy sangat takde la jugak.. tapi minggu ni rasa minggu sakit aku kot.. ada masalah susah nak tidur malam laaa... bila bangun pagi rasa melayang-layang je badan sebab tak cukup tidur lepas tu kaki ni rasa tak jejak tanah je bila jalan tuu.. haaaa.. aaiiyookkk.. hanntuuu!! haha..

ahad aritu ada pergi kenduri.. malam sebelum tu memang aku tak boleh tidur langsung okehh sampai ke siang.. pe lagi terus je siap-siap nak pergi kenduri. sister kat hospital aku ni kawenn.. nak tepek gambar sendiri je lorr.. sebab tak sempat pon ambek gambar ngan pengantin.. time kitorang sampai pengantin tak siap pon lagii.. tengah dok makeup.. 



halamakkk nampak tempat kesat kaki pulakk.. hehe! kita make up sendiri je wakkk... tang bawah mata tepek bedak tebal-tebal.. sembap tak cukup tido kennn.. huhu..



pandangan dari tepi lah konon-kononnn tuu.. aku suka sangat tudung yang aku pakai tu.. mudah sangat nak bentuk tauuu... lepas tu selesa tak panas dan rimas.. sekian terima kasih.. haha!



haaa... gambar ni pulak aku guna application instagrammm tuu. orang ada aku pon nak ada jugakkk.. kemain lagi yee. haha! try-try la test kann..(bahasa apakah ini..?? haipppp adik-adik jangan ikot okeh.hehe) ok jugak la gambar die.. nampak retro gittuuu..


lepas pergi kenduri kawen terus aku balik umah sewa je.. bosan gila tau dok kat umah. sorang-sorang pulak tu.. untuk mengelakkan mati kejong sebab bosan aku pergi la tempat kerja aku.. dekat je pon kann.. pergi kat housemate aku. kebetulan dia kerja ari tuu.. 



zilla dan nuris.. 



hehe :)))


p/s : nak pergi giant.. beli barang untuk potluck esokkk. heee.



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

11 comments:

Cikpijaaa said...

comel ! ^^

Pka Rahim said...

hihiikk. takde comel pongg :) neway thanx cuteee ;)

Yumida said...

sis iras eira shazira..pelakon tuuu...cantik kulit sis..leh wat iklan maybeline

Unknown said...

Huhu.Kadang2 memang satu tahap tak taw nak wat entri ape

Pka Rahim said...

yumida : hah!! iras eira shazira. biar betol dikk. hehe. ce tgk betol2. haishh takde cantik pon kulit akak dikk... kuasa make up je tuu. hehe ;))

keli menari : ha tau takpee.. tp klu tak update rs tak best pulak kann.. hee :)

::CIK LYNN:: said...

sama la kita...kdg2 blur xtau nk update...tp bla dh byk sgt idea, xtau nk update gk..hehe

Pka Rahim said...

cik lynn : haaa.. tau takpe. huhu ;))

yayahnasake said...

TAG

http://yayahnasake.blogspot.com/2012/05/segmen-tambah-followers-sampai-beribu.html

Pka Rahim said...

yayah : tq awk :)

Tinta Iszara said...

wah..comel la akak ni..btol2 iras iera syazira ;p

Pka Rahim said...

tinta iszara la sangat tuuu : ngade la maksu..!! huhu :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!