Friday, April 27, 2012

Siti - Make Up by Pka Rahim

Assalamualaikum.

dah lama tak make up kan kengkawan.. so malam tadi aku terlibat lagi dengan aktiviti menconteng muka orang. hehe :)

kali ni housemate aku cik siti pulak.. dia ni orang yang pertama kali aku make up kan muka dia sebenarnya.. tapi takde la ambek gambar bebanyak time tu. dan aku tak puas hati sikit dengan hasil make up dia.. makanya aku cakap kat dia aku nak make up kan dia lagi sekali.. second time lah die jadi mangsa aku..

okehhh u ollss marilah kita tengok hasilnya.. make up kali ni sedikit berpuas hati lah berbanding make up yang sebelumnya.. 

banyak tau gambar siti.. balas dendam ari tu tak ambek banyak sangat kennn.. ;)


sebelum



selepas


kalau tengok gambar sebelum make up tu.. nampak kan mata siti takde kelopak camtu. jadi tugas aku semestinya kena buatkan mata siti nampak besar sikit.. 


haaa.. besar ke takk..?? cam tak bape nak besar je kannn.. tapi da usaha sedaya upaya tauu.. :)





okehhh ni gambar selepas tukar baju.. nak berposing punya pasal sanggup ek tukar baju. hehe. kalau nak tau siti ni tunang orang tau.. tak lama da nak bertukar status menjadi isteri orang pulak.. bulan 6 ni kannn..??? insyaAllah..~















wahhh berposing sakan cik siti kita ni.. dah macam retiisss dah kann.. hehe. alaaa takpe la bukan selalu pon. kita bosan tau dok kat umah sewa tu. so inilah salah satu perkara yang kami-kami buat untuk mengisi masa lapang. huhu..!!


p/s : mintak-mintaklah no 1023 no bertuah kita... :)



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

20 comments:

Unknown said...

cantik! pandainya mekap... mekapkan deqla boleh?? hihi

Pka Rahim said...

deqla : eh boleh je. meh laaa :)

are_lin@yu said...

cantik..hehe..pasni leh la buka klas..hehe

Pka Rahim said...

ayu : kelas..?? tu lambat lagi la. byk lg kena blaja tau. hehe :)

Sunah Sakura said...

suka, suka!! nampak simple je...nanti makeupkan saya kawen kayyyy... :p

Pka Rahim said...

sunah sakura : boleh sangat cik sakura :)

Miss N™ said...

cantiklah..! buatlah tutorial..hihihi

Pka Rahim said...

cik nur : insyaAllah akan datang. hehe ;)

CINTA UNTUK KITA said...

sumpah cntik.. tak tipu punye.. :)

Pka Rahim said...

cinta untuk kita : terima kasih awakkkk ;)

AiniHalim said...

nice..pandai pka make-up kan.. (^_^)

Ardini Izzati said...

Lawanya Cik Pka Rahim makeup! Berbeza. Comey sgtsgt! :D

Pka Rahim said...

brighteye : thanx cute ;)

ardini izzati : yeke. hehe. neway terima kasih dear :)

Sha Mohamed said...

lawalah... berbakat..

Pka Rahim said...

kasih : terima kasih ;)

Uji Hussein said...

Cantiklah Pka.Akak bab make up ni mmg fail.

Unknown said...

aishh , comel lar akak nih , auww auww . <3 hehe , ;p

Pka Rahim said...

scarlett o'hara : takpe kak..boleh blaja tau :)

shafiq : haippp jgn nakal2. huhu ;)

Anonymous said...

cantikkkk...:)

Pka Rahim said...

cik anis nisa : thanx awak.. :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!