Thursday, April 26, 2012

Baling Bola Masuk Jaring

Assalamualaikum.

Petang ni kannnn.. aku nak pergi main bola jaring.. haha.. setelah sekian lama tak main kini aku kembali beraksi.. huhu.. poyo takkk..??

adoi lemak-lemak tepu da memenuhi badan ni.. tiba-tiba kena main bola jaring la pulak kann.. tak tau la larat lagi ke tak nak berlari-lari.. nak melompat-lompat..

aktiviti bola jaring ni anjuran kelab rumah sukan tempat keje aku.. so aku join jela. sekali sekala beriadah dengan rakan-rakan sekerja.. dapat juga mengeratkan silaturahim kennn... ewwwaaahhh..!! :)

jadi..!! aku wakil ahli rumah hijau berazam mauu main dengan bersungguh-sungguh (padahal gelak je lebih nanti.. tengoklahh tak cayeee..haha) demi memastikan rumah hijau menjadi juara untuk musim ini.. kahhkahh..!!



SUMBER : Google

p/s : aku mungkin jadi 'GA' kot nanti.. :)



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

8 comments:

fizafantagirO said...

fiza pun dah lama tak men bola jaring nih .. best jugak main netball ni .. time boleh jaringkan tuh .. perghh .. puas hati rasa nak melompat .. hihihi

Zamani said...

ENTRI2 BEST!
CARA UNTUK MENJADI LELAKI KACAK
PELUANG UNTUK MEMENANGI LAPTOP, IPAD & IPHONE!
WANG TUNAI RM5000 UNTUK BLOGGER!!

Pka Rahim said...

fiza : tula. seronok gila dapat shoot kann. huhu :)

zamani : ok bos..!! hehe :)

Zamani said...

Sorry! salah copy n paste td
huhu

Ni zam nk ckp td

~ Zam datang usha2 blog anda ;)
Thanks sbb sudi join segmen Blog Pilihan Zamani 84
Sambil2 menunggu keputusan di umumkan, jom blogwalking
dulu & berkenalan sesama bloggers. Pada yang dah bermula awal,
korang mmg sporting la :D Senarai terkini peserta
(sehingga 24hbApril) telah di update:

http://zamani84.blogspot.com/p/peserta-segmen-blog-pilihan-zamani-jom.html

hehe

Cik Nur said...

nur xreti main bola jaring..huhuh

Pka Rahim said...

zamani : hehe. orait :)

cik nur : ala main baling-baling je. hehe :)

Shiema Sufian said...

Waaaaaa, Shiema sangat fobia dengan bola jaring. Kisah lama :D

Pka Rahim said...

shiema sufian : eh yeke? haa share la cita tu. cepat2 post entry pasal tu peliss. :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!