Saturday, April 14, 2012

Rasa nak lagi :)

Assalamualaikum.

bohsan nya la time cuti-cuti nie.. rasa nak pergi kerja la pulak. hohohooo.. konon-konon rajin je kennn.. ;) bila datang time bosan camni mula lah rasa nak make up kan orang je.. haaa.. memang sekarang ni aku giat berlatih menajamkan lagi teknik make up aku. dan aku juga sangat alah kalau tengok alatan make up.. rasa nak kena histeria je kalau tengok dan lagi betul-betul nak jadi histeria bila dapat tengok je alat make up tu.. nak beli duet dah abes buat bershopping.. :')

siapa nak di make up kannn..?? angkat tangan cepat.. huhu :)

nak make up camni lahh...


SUMBER : Google

nak tak make up camni.. haha!! mesti korang takot kan kalau aku make up kan korang camtuu. hehe :)


p/s : kalau nak boleh mintak no tepon aku okeh.. huhu..!!



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

3 comments:

Cik Nur said...

nampak tak cik nur angkat tangan....?
heeeeee.... :)

Yayah Nasake said...

ANDA TELAH D TAG :

http://yayahnasake.blogspot.com/2012/04/segmen-aien-nak-review-blog.html

Pka Rahim said...

cik nur : ok jom pka make up kann. huhu :)

yayah : tq :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!