Monday, April 9, 2012

Health Screening Programme (Tambah gambar)

Assalamualaikum.

Pertama kali join aktiviti yang dianjurkan hospital.. sangat teruja dan seronok. sabtu lepas program ni dan lokasi di taman psj, sungai karang. juga pertama kali menjejakkan kaki di situ..

happening habes tau program tu.. aku terlibat dengan bahagian pendaftaran untuk sesiapa yang mahu buat pemeriksaan tekanan darah dan ujian gula dalam darah (glukos).. ini untuk yang nak cek samada dorang ada kencing manis ke tak..

best tau.. penduduk taman psj pon ramah tamah dan sporting okehhh.. jom tengok gambar jommmm...!!




officemate.. ezma :)





hehe.. macam banyak je gambar nak tunjuk kann..padahal bape keping je.. sikit je ponn.. ada lagi sebenarnya tapi tak mow la tayang semua. hehe :)


p/s : tengah pening-pening lalat..



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

2 comments:

shiema sufian said...

nice nice nice. hoho. Btw, awak lawaaa

Pka Rahim said...

tq shiema :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!