Friday, April 6, 2012

klik blog kuar youtube..???

Assalamualaikum.

kenapa cik imah cakap bila dia bukak blog aku mesti termasuk dulu kat youtube. kenapa..?? kenapa..?? y.?? adakah ini penyebab semua entry yang aku update tak naik kat dashboard korang yang dah follow blog aku..?? adakah ini semua angkara mr. virus?? haishh..tak tau nak buat camne lagi.. nak buat blog baru adoiiii... kena mood tahap maksima rajin baru lah boleh kot buat blog baru..


SUMBER : Google

so aku kena berusaha lebih sikit lah sekarang ni.. kena pegi singgah satu-satu blog bagitau aku ada buat entry baru.. tinggal link entry baru tu. kalau tak mesti dorang tak perasan langsung dengan entry baru aku. entry baru aku sekarang agak penting sebab aku tengah mempromosikan kegiatan baru aku. hehee.. :)

insyaAllah kalau berjaya dan mendapat sambutan boleh lah menambah duet poket aku tiap-tiap bulan. huhu..!! aku jarang share entry aku kt facebook tapi dengan masalah yang terjadi sekarang terpaksa share jugak.. 


p/s : suka gila mencantikkan muka orang. rasa bahagia :)



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

2 comments:

mselim3 said...

saya pernah gi...seseorang punye blog...bila klik nk masuk aje ...gi utube,,,last2 terus tutup..setelah klik byk kali x boleh masuk blog my friend tu...mungkin virus,,,mcm mana blog kene virus?...

Wassalam...

pls: nanti pape komen ana pulak k...

Pka Rahim said...

mselim3 : aah kan. tu yg pelik. camne blog kena virus..?? pka pon tak tau ni..

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!