Monday, April 30, 2012

Pasar Kemboja

Assalamualaikum.

sebelum pergi secretary's week.. pagi tu aku pergi pekan, bandar diraja pahang.. pagi-pagi dah bangun. maklumlah semangat nak bershopping.. hehe :) plan benda nak beli nya sikit je.. tapi paham-pahamlah bila dah sampai ke lokasi berkenaan terbeli macam-macam benda yang takde dalam senarai langsung. haha.!!

lepas tu plan nak ambek gambar bebanyak.. tapi sibuk bershopping sampai lupa teros nak ambek gambar. adalah sikit.. jom tengok..



macam-macam benda ada jual kat sini.. harga pon murah-murah sangat.. arghhh..!! rambang mata jadinya okehhh..



comel je cik zila.. tengah try tudung yand dicari-cari selama ni.. hehe. :)



haaa.. dah selamat beli satu kan zila kannn..?? hohohhooooo



peace from jaja.. zila ntah sibok belek ape tuu...



hasil penat lelah berpanasan di pagi hari sampailah tengahariii.. huhu.!!


lepas pegi pasar kemboja pergi singgah avon pulakk.. adoii, terborong lagi. haha..!!


p/s : kena belajarlah cara berbelanja dengan berhemah.. hehe.



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

5 comments:

YanaHime said...

hoho! syok shopping

Pka Rahim said...

yanahime : syokk... tp duet habis daaa.. haha!

Cik Nur said...

wahh...shoping sakat.!
kalau boleh semua nk di beli kan..
bila dah terlebih belanja, mulalah rasa macam tak percaya..!
hihihi

Pka Rahim said...

cik nur : tau takpe. camtu la time shoping best je... ;)

Uwais Al Qarni Bin Mohd Isa said...

baru berkesemptan singgah sini-dari segmen abg ben-

wah.rajin hopping..salam perkenalan:)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!