Monday, April 23, 2012

Alahai...~


Assalamualaikum.

Senyap sunyi sepi je kannn blog aku ni.. hehe. maklum lah balik umah mak ayah banyak sangat program nak dibuatnya.. hehe.

program membuta tak hingat..! dan adalah pergi kenduri kawen ahad semalam. aku baru perasan.. kalau aku balik umah je, aku dapat tido dengan lenanya.. tapi kat umah sewa susah betol nak tido. macam malam tadi lah.. susahnya aku nak melelapkan mata.. pusing kiri pusing kanan tak tido-tido jugak. ntah bila masa terlelap pon tak tau sedar-sedar alarm handphone dah berbunyi.. adoii rasa baru je nak lena. ishhh..!!

semalam aku pergi kenduri kawen jiran belakang umah.. pegi sebab nak tayang muka. huhu.. yelah kann nanti orang cakap tak pandai bercampur dengan orang kampung pulak kan.. haa pergi-pergi.. memang ramai sangat orang tak kenal aku.. sedih.. laaa ni anak kak ros ke..?? (kak ros mak aku) 

kalau tak pergi kenduri-kenduri macam tu orang kampung tak kenal.. tapi bila dah pergi dapatlah pulak soalan cepumas.. soalan febret masyarakat kita lorrr... 

bila nak kawennnn..????

aku jawab dengan senyuman je.. bolehh?? huhu :)

nilah muka yang orang kampung tak kenal sangat tuuuu...




gambar ni siap-siap edit teros dari handphone ye.. so gunalah application camera360. huhu..
aku ada cita pasal camera360 kat sini.


p/s : okehh persediaan untuk secretary week dah lengkap.. tak sabarnya nak melaram. haha..!!



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

7 comments:

P#eoniX said...

rajinnya pi kenduri....sy ske ge kenduri dapat tolong-tolong...tolong melantak...hakhakhak...

Pka Rahim said...

pheonix : hehe. bagos jugak tu :)

yayahnasake said...

lainnya muka dengan dp blog kakak.. muka dp blog macam muka eira dalam muka gambar kahwin muka lain..patut lah orang x kenal

Pka Rahim said...

yayah : muka akak boleh berubah2 kot.. haaa haiyokk tak tau. huhu :)

Anonymous said...

best pi kenduri..tp soalan tu mmg takleh dielakkan kan hihi..

yayahnasake said...

anda telah d tag oleh saya :

http://yayahnasake.blogspot.com/2012/04/segmen-saya-sayang-blog-saya.html

Pka Rahim said...

zoey : tula. mmg tak leh nak elak daa. :)

yayah : orait dear. tq :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!