Thursday, April 12, 2012

~Nan Sebatang~



Assalamualaikum.



nampak tak..?? nampak tak..?? pokok keladi ni aku letak kat atas meja ofis aku. tapi macam kelakalah pulak.. cik keladi hanya dok statik macam tu je.. pokok keladi ofismate yang lain elok je tumbuh merimbun. huhu :)

takkan nak kena bubuh baja kot.. tumbuhan hijau ni memang suka dengan cahayakan. mesti korang pon tau. korang penah blaja subjek sains kan.. tp cik keladi aku ni tak macam tu ponnn.. terus je dok tegak sebatang macam tu.. selalu je kalau pandang dia gelak sorang-sorang.


p/s : segmen seterusnya mungkin akan menyusul tak lama lagi.. tunggu...!! :)



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

4 comments:

fizafantagirO said...

hihihi .. a'ah la .. dgn tegaknya dia berdiri .. hahaha

Pka Rahim said...

fizafantagiro : aah mmg tegak camtu je. hehe :)

sue zainun said...

lum nak membesar lagi kot..hihi..ce tambah baja..eh boleh ke? :p

Pka Rahim said...

sue zainun : cam tak boleh buh baja je. huhu :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!