Tuesday, April 10, 2012

Berdua di dalam lif


Assalamualaikum.

selamat bercuti kepada yang berhak mendapat cuti esok.. huhu. riang gembira je kan bila dapat cuti. 

korang pernah tak mengalami situasi berdua sahaja di dalam lif.. macam aku tadi la. berdua dengan individu yang berlainan jantina.. korang kenal orang tu tapi memang sangat tak rapat dan orang tu pangkatnya lagi tinggi dari korang.

jadi.. apa yang patot korang buat bila berada dalam situasi macam tu.. macam aku tadi la, rasa macam nak tegur tau tapi segan ya amat. lepas tu dengan tak biasa langsung bercakap dengan orang tu dah la berdua je, pakat dok senyap jelaaa.

walaupon masa ketika berada di dalam lif tu adalah sekejap tapi aku rasa sangatlah lama nya ya ampunnnn... hehe ;) selalukan kalau aku nak masuk lif tu memang dah doa dalam hati awal-awal..mintak-mintaklah takde sapa yang dok dalam lif tu.. takde la aku rasa janggal sangat kannn. kalau dengan pempuan situasi dia lain la pulak. ye takkk??


p/s : jangan lupa join segmen aku. banyak masa lagi tau.



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

10 comments:

Cik Adieb said...

Tak pernah alami :D

Yasmin Aris II said...

buat2 pakai earfon denga lagu hahaha

shafiq said...

hehe , memang rasa lain , rasa janggal yang amat ,

last2 buat dono jer , ngeh4 ,

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

prnh berdua..tp xknal org tu...risau gak kot2 dia wat bnda bkn2..hhuhu

✿Gucciey Lavender✿ said...

saya takut kalau berdua .. hee . takut . rasa mau mnjerit . hehe

Pka Rahim said...

cik adieb : best la camtu. huhu :)

yasmin aris : ala takde earfon time tu. hehe ;)

shafiq : pka pon buat donno je. huhu!

kaisara aiman : bahaya jugak kan kalau camtu.

gucciey lavender : tula kadang2 bahye jugak kalau berdua je.

Feza said...

buat tak tahu je. :)

Pka Rahim said...

feza : mmg buat tak tau. tp perasaan tak selesa tu tetap ade kann. huhu :)

shiema sufian said...

Kalau Shiema senyap je sebab malu (: hihi

Pka Rahim said...

shiema sufian : tula. pka pon senyap je sampai ke sudah. huhu :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!