Tuesday, April 10, 2012

Lepak sorang-sorang

Assalamualaikum.

selalu tak korang pergi jalan-jalan sesorang.. tak kisah la pegi mana. pegi makan ke.. pegi shopping ke.. pergi melancong ke.

ada sesetengah orang tak boleh tau buat benda-benda tu semua sorang-sorang. dorang cakap macam pelik je jalan sensorang, pastu rasa cam orang pandang-pandang kita je. betol ke???

lately aku suka sangat jalan sensorang tau. tak tau napa. dulu tak macam tu, mesti nak kena ada geng. sekarang rasa nak lebih banyak masa untuk diri sendiri je.. tapi tak bermakna la takde langsung aku kuar jalan-jalan dengan kawan-kawan.

haaa.. sekarang pon aku tengah dok melepak kat old town white coffee bersendirian sahaja.. dok update blog kat sini. huhu.. mesti ada yang tak percaya aku boleh melepak sorang-sorang camni. (kawan-kawan yang kenal aku dan insan tersayang) sebab dulu aku tak macam ni. biasalah perangai manusia kan boleh berubah..

dan kenapa sekarang aku dah jadi macam ni ek?? adakah faktor peningkatan usia??? haha :)


p/s : tak selalu berdua lebih baik. sorang-sorang pon okeh ape.. hee!



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

8 comments:

P#eoniX said...

mungkin perlukan privasi sendirian...tapi,ader geng lagi kecoh...huhuhhh!!!

Deleted said...

Hee , kdg-2 kita nak juga waktu bersendirian . tak semua masa kita nak berkepit je kan? XD

fizafantagiro said...

sis pun biasa pegi mana-mana sorang2 kalau hubby keje .. tp skrg sejak adik ada duk skali .. ada la teman :)

Raf said...

Faktor boring...hehe

Arini boring laa... Jom BER-segmen ^^..
http://apit555.blogspot.com/2012/04/boringlaa-jom-main-segmen.html

sy x byk knalan dlm bdang blog nih^^.. Saja2 wat segmen nk tmbah kwn2

yayahnasake said...

SAYA "TEMBAK" ANDA MENGGUNAKAN PISTOL AIR :

http://yayahnasake.blogspot.com/2012/04/segmen-pencarian-blog-list-budak-tomei.html

yayahnasake said...

SAYA "TEMBAK" ANDA MENGGUNAKAN PISTOL AIR :

http://yayahnasake.blogspot.com/2012/04/segmen-pencarian-blog-list-budak-tomei.html

Miss N™ said...

pernah, pergi beli barang sorang2... pastu terus balik..nak lepak mkn2 tak la..segan..!huhuh

Pka Rahim said...

p#eonix : mmg ade geng kecoh sgt. tp kdg2 nk sunyi2 sket. hehe :)

amna : ha..betol tu :)

fizafantagiro : ok la camtu. :)

rafieq roslan : ok nnt pka dtg ye :)

yayah : suka tembak2 ye. huhu

cik nur : pemalu jugak cik nur ni ye. hehe :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!