Friday, April 6, 2012

Ziela - Make Up by Pka Rahim

Assalamualaikum.

gud morning.. kuantan hujan pagi nie. kat tempat korang camne?? kemain payah lagi aku nak bangun pagi tadi.. huhu :)

malam tadi termain conteng-conteng muka lagi tau.. dapat kengkawan yang happening and sporting best sgt..!! jom layan gambar si cantik manis ziela..

-before-


-after-


make up muka ziela sangat lah mencabar bagi aku seorang yang baru nak berjinak-jinak dalam dunia menconteng muka orang ni. kulit muka ziela puteh melepak tau.. so aku kena touch up color make up tu lebih sikit.. hehe :)


sori la u ollss cam biasa.. aku guna handphone aku je tuk ambek gambar ni. sedey kan kualiti gambarnya.. sebenarnya boleh nampak jelas lagi tau color make up tuu.. betol..!! tak tipu..


posing malu tapi mahu dari cik ziela kita.. secara jujurnya aku suka tengok ziela ni. dia cantek okehh.. korang rasa???


gambar ni gelap sikit.. bukan ziela yang gelap tau. boleh jadi model dah dia ni. model tudung polkadooottt.. dott.. dott.. huhu..! :)


p/s : dengar cerita upah make up sekarang sangat mahal ye.. jangan risau kalau aku make up kan murah je tau.. tak mahal pon. sungguh..!!



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

12 comments:

dieyna said...

cantik.. orang cantik buat macm mana pun cantik

Arina Shamsul said...

ya nampak perubahan yang ketara :) model pun cantik :)

Pka Rahim said...

dieyna : betul tu :)

arina : ye model memang cantik :)

Hanis Zulaikha said...

cantek...mcm model pun ada..hihi..

Miss N™ said...

wahh....cantiknya..!

Pka Rahim said...

nur honney robbi : cantek kann.. huhu :)

cik nur : model memang cantek pon. hehe :)

Vanessa said...

boleh tahan, cantik :)

Pka Rahim said...

vanessa : terima kasih :)

Nour Adieb said...

Siyes,smart :D

Pka Rahim said...

cik adieb: huhu :)

Ms Ikin said...

cantik.. simple..

#bape upah mekap?? hee~~ ^^,

Pka Rahim said...

cahaya qaseh : serendah RM30. huhu :) ikot jugak make up untuk function ape ye..

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!