Wednesday, March 21, 2012

Ketinggalan Zaman!

Assalamualaikum.

Aku nak berkongsi sesuatu yang best neh.. bagi aku la best. tapi untuk korang tak tau la best ke tak.. huhu! yang jadi best nya sebab aku ni seorang yang sangat suka bermesra dengan camera.. suka sangat bergambar. yela kan suka syok sendiri.. hehe :)

Jadi bagi sesiapa yang menggunakan telefon bimbit berjenama samsung (skema gila telefon bimbit..!) korang boleh la install application Lomo Camera ataupon Camera360.. (aku download dua-dua je) yang mana korang boleh ambek gambar dengan hasilnya teros siap di edit tanpa perlu korang transfer gambar korang dari handphone ke laptop kemudian edit guna photoscape.. aku lah selalu buat macam tu tuuu. eh eh tapi jenis samsung yang touch screen je tauu. tak pasti pulak yang tak touch boleh ke tak.


simbol untuk Lomo Camera

Simbol untuk Camera360

wahh bila da ade application tu aku happy sangat tau.. application ni aku cadangkan kepada mereka yang sangat suka berposing seperti aku. yang tak suka tak payah la.. buat berat telefon anda je nanti.

Aku baru je tau mengenai application ni.. adakah aku seorang yang ketinggalan zaman?? ntah ntah korang da lama tau... ish ishh teruk nya aku ni.. selalu je tak up to date kannn. hehe :)

tapi kalau nak kongsi kongsi apa salahnya..ye tak?? haaa nak jugak backup diri sendiri tuuu.
ni salah satu gambar yang aku ambek guna application Lomo Camera..



Lomo Camera dah siap siap edit kan gambar ni tau.. siap da boh kan frame sekali, warna pon dah siap adjust. tak perlu nak bersusah payah nak edit edit kat laptop kan?? orang malas macam aku ni memang lah suka benda macam ni.. hohoohoooooo~ kalau dah buat keputusan nak install application ni boleh la cari kat android market ataupon yang latest dikenali dengan play store. boleh lah cuba.. pasti tak rugi.


p/s : aku dah berjaya menghasut sorang rakan sepejabat install application ni tauuu :) dan beliau pon macam aku. suka sangaaaattttt!!!



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

4 comments:

Unknown said...

best guna dua2 XD
Hana pun ada wat entry sal ni.. minggu lepas rasanya
http://haruno-hana.blogspot.com/2012/03/204ai-no-kotoba-app-kamera-best-untuk.html

Pka Rahim said...

haha : best kan guna application tu.. huhu :)

Nina K's Luviee said...

WAAAHHHH MACAM ADA SORANG LAGI TERMAKAN HASUTAN NIH...SAMSUNG WAVE BOLEH BUAT TAK?

Pka Rahim said...

nina : rasanya boleh. try la dulu :) best tau..huhu

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!