Thursday, March 15, 2012

200!!

Assalamualaikum.

okeh follower ke 200 aku jatuh kepada cik adik fatma fazira.

terima kasih! tau... tak sangka dah 200 follower. mana taknya dulu follower adalah tak sampai sepuluh orang pon.

dan tak menduga langsung akan bertambah dari sehari ke sehari... terima kasih juga kepada pencipta-pencipta segmen ye. tak dinafikan mereka sangat banyak memberikan sumbangan kepada peningkatan jumlah follower aku :)

jadi kepada sesiapa yang nak menambah bilangan follower dengan cepat dan pantas tip nya adalah rajin-rajin kan lah diri tu menjoin segmen-segmen yang para blogger anjurkan ye.. betul.. sangat berkesan okehhh. hehe!

thanx lagi sekali kepada fatma fazira.. tahniah juga sebab menjadi follower bertuah yang ke-200 ;)


 

SUMBER : GOOGLE


p/s : ni baru 200 kalau 2000 camne ye??? haha..!



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

7 comments:

eja al-aydrus said...

klau 2000 msti u dah buat lompat bintang kan.haha

Pka Rahim said...

eja : aah rasa2 macam tu la kot. hehe :)

FatmaFazira said...

hewhew, saye ke follower yg ke-200 tu? cam tak caye je. HAHA. ok, wc sis :D

✿Gucciey Lavender✿ said...

wah . tahniah dah 200 :)

Pka Rahim said...

fatmafazira : ye awak la tuu :)

gucciey lavender : huhu thanx :)

Yayah Nasake said...

TAHNIAH ANDA TELAH DI TAG

http://yayahnasake.blogspot.com/2012/03/segmen-lets-be-friend.html

Rashdan Roslan said...

salam.. saya ada tag kamu untuk segmen terbaru ni... harap dpt join yer :)

http://rashoasis.blogspot.in/2012/03/jom-jadi-geng-kami-blogger-malaysia.html

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!