Friday, March 9, 2012

MegaGiveAway By Penmerah.com

Assalamualaikum.


banner format2 thumb MegaGiveAway By Penmerah.com


Lepas lunch mata mengantok ya amat. bos pulak takde.. kerja pon tarrakk la. 

ha tetiba dapat tag dari adik yuyu.. terima kasih ye yuyu. terasa segar sikit mata ni. hehe :) so aku pon nak maen tag-tag jugak la. kalau nak join jugak klik je banner kat atas tuu.

ok mereka yang terpilih untuk di tag ialah :




kimy, cik nur dan cik lynn adalah antara blogger yang rajin singgah blog aku.. hehe :) yang lain-lain pon rajin juga tapi tunggu segmen lain pulak la yee.

p/s : ok jom main tag-tag :)




Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

7 comments:

Yumida said...

gdluck sis

Hakimy Zamri said...

singgah sini dan terharu sgt kak bagi giveaway ;D !!! tqqqq kak....

Pka Rahim said...

yumida : thank u dik :)

kimy : alololoo terharu ye. huhu :) sama-sama adik nsem!

::CIK LYNN:: said...

insyaAllah dear...skrg ni busy skit...=) tq tag...

Pka Rahim said...

cik lynn : ok.. sama-sama :)

Diyana Norman said...

good luck wakkk! hehe

Pka Rahim said...

diyana norman : thanx diyana :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!