Monday, March 12, 2012

Kejamnya!!

Assalamualaikum.

Beberapa hari lepas kecoh pasal kehilangan seorang kanak-kanak perempuan, adik nurul nadirah. adik nadirah pegi kedai beli mi segera sorang-sorang je tau.. kesian sangat dengan mak adik nadirah. 

baru je kat buletin utama tadi aku dengar polis sahkan penemuan rangka manusia dalam keadaan rentung di ladang kelapa sawit nusa damai, pasir gudang johor adalah adik nurul nadirah. Ya ALLAH! Ketua polis daerah seri alam yang sahkan sendiri perkara tersebut selepas ujian DNA dijalankan.

Kejam gila! siapalah tergamak buat perkara macam tu. pihak polis... tolong jalankan tanggungjawab anda dengan cekap. tangkap orang yang sangat tak berperikemanusiaan tuu..! jangan biar terlepas terus.. 


~google~

Al-Fatihah buat arwah adik nurul nadirah. salam takziah juga buat keluarga arwah.. :( 

p/s : pembunuh tu kalau terlepas di dunia pon di akhirat tentu takkan terlepas.



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

2 comments:

nadeeya diyaa said...

hi kamu.. sy singgah kamu balik dan done follow.. emm. kesian kan kat adik ni =(

Pka Rahim said...

nadeeya diyaa : tula. kesian sangat. sampai hati orang yg buat macam tu :(