Thursday, March 22, 2012

Bantal Busuk

Assalamualaikum.

Pagi-pagi tadi aku datang ofis aku bawak la benda niii.....




bantal.. tapi bukan bantal busuk tau.. korang nampak macam bantal busuk ke??? bantal ni aku beli kat parkson. die punya cover warna oren oren sikit pastu aku suruh housemate aku buatkan sarung dia. dia tukang jahit so mesti lah banyak kain perca.. jadi dia buatkan aku yang macam atas tuu.. aku suka.. comel sangat.. :)

 bantal ni kecik je sebenarnya, dan kegunaan nya untuk menyelesakan tulang belakang aku time duk kat kerusi ofis.. aku bawak pagi tadi, tup tup bos aku kebetulan berdiri kat pintu bilik die time tu teros la dia nampak bantal yang aku bawak tu.. dan dan je tanya.. 'bantal busuk ke tu??' haha!! adoiiii... 


p/s : nak kena tambah renda-rendalah tepi bantal tu.. takde la nampak macam bantal busuk sangat kot. hehe :)



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

2 comments:

Aboy93 said...

Hehehe.. biar baru beli pun bantal itu.. namun kalau ea da entitle bantal busuk, tetap org pandang bantai busuk.. :)

Pka Rahim said...

aboy : tula pasal.. huhu :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!