Thursday, March 22, 2012

Tumpang tanye??

Assalamualaikum.

aku nak tanya ni.. entry yang aku update ni haaa ade tak naik kat korang punya all blog updates???? asal aku update tapi tak naik pon kat list rakan blogger abg ben tu?? padahal da dua tiga empat update aku buat semalam dan hari ni.. tapi tetap update yang last yang entry dua hari lepas.. why..??? why???

pelisss korang respon dengan entry aku ni.. just nak tau ada tak kena ke dengan blog aku ni.. kalau tak kena macam mana aku  nak buat ek?? ada kena tukar setting ape ape ke korang?? pelisss pelisss tell me ASAP...!
sangat memerlukan pertolongan sekarang..

risau ni takot blog tersayang mengalami masalah .. tak mo tak mooo..

p/s : cepat respon kawan-kawan..~



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

4 comments:

::CIK LYNN:: said...

haah la...igtkn pka dh lma xupdate...

cik lynn pn xtau...huhu

Pka Rahim said...

cik lynn : ermm macam mana ni. sedey laaa :(

::CIK LYNN:: said...

sori dear...bab2 coding or pape ni cik lynn xreti sgt...pa kata pka tnya yg pndai tuto blog...mybe diorg bleh tlg...=)

Pka Rahim said...

cik lynn : ok takpe2.. tq cik lynn :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!