Saturday, March 3, 2012

BEN ASHAARI TANYA AKU , KALAULAH AKU DAPAT ULTRABOOK TU…

Assalamualaikum.



Di waktu pagi yang begitu damai sekali ini marilah kita menikmati hidangan dari segmen abg ben. hehe :)
abg ben buat segmen lagi u ollsss..

sekarang ni abg ben tanya aku, kalaulah aku dapat ultrabook tu.....???

pertama, mestilah aku akan membawa ultrabook tu kemana saja aku berada tanpa rasa terbeban sama sekali atau rasa bersusah payah yang amat sebab umum sudah maklumkan ultrabook tu sangatlah ringan dan nipis.

lepas tu.. dengar cita kalau nak beronline dengan utrabook ni pon juga sangat bagos kan. nak download banyak-banyak pon tak kisah dan laju je. haaa yang ni aku suka. suka! suka! suka! huhu :)

bestnya la kann kalau aku dapat ultrabook ni. aku da tak larat dah nak usung laptop yang aku guna sekarang ni. berat sangat ok. eh eh tapi banyak jugak jasa die. allololooo jangan merajuk ye baby (merujuk kepada laptop aku) hehe.

ok, abg ben ada tanya satu soalan..

ULTRABOOK takde CD DRIVE … korang rasa perlu tak CD DRIVE tu pada ULTRABOOK ?

jadi aku rasa tak perlu pon takpe. sebab sekarang ni semuanya dah boleh download kan. so tak perlulah cd drive tuu. lagi pon sebelum korang mempunyai ultrabook (kalau adalah nanti kann..hehe) mesti korang da memiliki laptop sendirikann. so gunalah cd drive yang ada kat laptop lama korang tu. takdelah laptop tu terbiar saje selepas korang memiliki ultrabook. betol tak?? huhu :)


pinjam gambar abg ben :)


p/s : tak tau lahh bila dapat memiliki ultrabook tersebut.. sob sob sob!



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

21 comments:

Unknown said...

singah balas .. kui3 .. kalau lah apix ada ultrabook tuh .. huhu ..

Pka Rahim said...

apix : kannn??? kalau la pka pon ade ultrabook tuu. huhu :)

Unknown said...

singgah balas drpd segmen pakcik beng

http://budakshumort.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-tanya-aku-kalaulah-aku.html

Pka Rahim said...

mieya atiera : terima kasih sudi singgah :)

Pka Rahim said...

eyqa hasnan : terima kasih sudi singgah :)

imtinan said...

sinngah kembali pka. :)

Lieza Nordin said...

teringin nak beli laa.. =='' >.< tapi xcukup bjt.. waaa~

Errah Najwa said...

hye..errah dtg ni..sorry lmbt balik balik dari mengeteh2..hehe..btw, errah follow sini..sudi2 lah saling singgah menyinggah yer..

Pka Rahim said...

mocha pearl : terima kasih :)

aisya lieza : tau takpe. tak mampu lg la. hehe!

errah : ok errah. tq! :)

PL said...

hi pka.. just read your entry.. not bad.. by the way good luck for both of us.. mane la tau kalo2 en ben nak bg ultrabook kan kan kan..

Pka Rahim said...

myu : terima kasih sudi singgah :)

PL : ha mintak2 masin mulut u. hehe!

Unknown said...

kalau terpilih dpt ultrabook ke?

Pka Rahim said...

diyana norman : takde laa kot. abg ben tny pendpt je tu. huhu :)

9n0L4 said...

Datang respon sini. Sori lambat. ;)

Pka Rahim said...

9n0L4 : eh eh takpe. huhu. thanx sudi singgah :)

arasewel said...

singgah kembali :)

Pka Rahim said...

ara : terima kasih! :)

sha said...

terima kasih sudi singgah. heee. siape nak bagi ultrabook... huhhuhu..

Pka Rahim said...

sha : tula.. sape la nak bagi kann?? huhu :)

ZaroL said...

Wahhh...bestnya lau dapat ultrabook tu. Gerenti syok nak buka lappy tiap2 ari. kan

Pka Rahim said...

zarol : tau takpe. hehe ;)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!