Saturday, March 10, 2012

Ahli Kelab Sukan

Assalamualaikum.

Sungguh comel terasa bila syarikat aku mewujudkan kelab sukan. dah macam zaman sekolah-sekolah dulu je. aku ingat lagi.. sekolah rendah aku ahli kelab sukan rumah merah, dan sekolah menengah ahli kelab sukan rumah hijau. haaa sekarang jeng jeng jeng.. aku tetap setia menjadi ahli kelab sukan rumah hijau okehh. hehe :)

tak sia-sia tau join kelab sukan ni.. sebab aku dapat...






hehe :) selain dapat tu semestinya aku seronok sebab macam-macam aktiviti tau kelab sukan syarikat aku bakal anjurkan nanti. wahhh tak sabarnya! beg kat atas tu da selamat aku buat beg laptop aku. disebabkan aku ahli kelab sukan rumah hijau so baju yang dapat pon mesti lah warna hijau kannn. 

tapi kan tadi aku basoh baju tu tiba-tiba ada warna lain dah turun kat baju tu.. warna hitam pulakk. adoii macam mana aku nak hilang kan ek??? cuai betol aku neh tauu. belom rasmi pakai pon lagi dah jadi macam tu.. ni hilang semangat nak bersukan ni. huhu! takpe takpe aku akan usahakan jugak hilangkan warna yang turun tu..

p/s : tak sabar nak bersukan boling.. walaupon maen selalu bola nya masok longkang je. haha! ;)



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

2 comments:

Fakhrul Haiyin said...

eseh. bagos jugak syrkat kakk ni eh. hehe.

p/s: hilgkn guna clorox. HOHO :D

Pka Rahim said...

fakhrul : takut nak guna clorox, nnt hilang pulak warna hijau tu. tak pepasal jadi ahli kelab sukan rumah putih pulak. hehe :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!