Sunday, March 18, 2012

Jom Jadi Geng KAMI BLOGGER MALAYSIA

Assalamualaikum.

wahhh hujung minggu ni aku agak kesibukan.. huhu :) sekarang barulah dapat bermanja-manja dengan blog tercinta ni.

banyaknya segmen baru.. dan ada jugak yang sudi tag aku. terima kasih okehh! so ini salah satu segmen yang aku kne tag.




nak join segmen ni boleh klik banner kat atas tu ye :)

kalau u ollss nak tau.. (kalau nak tau la kann.. hehe) aku dilahirkan di Hospital Mentakab, Pahang. jadi aku berasal dari pahang la kann. sekarang ni bekerja di Kuantan, ibu negeri, negeri Pahang.


dan rakan blogger yang bertuah untuk di tag ialah :-







segmen ni encik rashdan yang tag aku. tq :)


p/s : lepas ni nak buat satu lagi entry sebab ade yang tag aku jugak. hehe



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

4 comments:

yayahnasake said...

chuka...chuka....

ada orang tag saya

thank you

Pka Rahim said...

yayah : u r most welcome :)

naysaaa said...

saya baru perasan your tag hari ni. hoho dah sebulan yang lalu :D

Pka Rahim said...

anys : yeke?? neway salam perkenalan :)

prettywrite : hello :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!