Wednesday, March 14, 2012

*Tanda Nama*

Assalamualaikum.

Siang tadi selain ada yang belanja kfc aku jugak dapat sesuatu ni.. seumur hidup baru tulah pertama kali aku dapat benda tersebut tau. huhu :)

nak tau tak apa die?? ni haaaa laaa benda nya..




hehe.. name tag! yelahh pertama kali seumur hidup..sebelum ni mana ade dapat sebab inilah kali pertama aku mendapat pekerjaan yang agak baik.. dan sangat baik la buat masa ni. :) tu nama penuh aku tau. nor shafiqah binti rahim.. tapi nama ayah takdee :(

aku bagi tengok nama je.. haha! jawatan disembunyikan disebalik kertas warna oren tuu. malu lahh nak tunjukk. cuma nak kongsi seronok dapat name tag je.. hehe ;)


p/s : esok khamis kann.. jumaat aku cuti. yeahhh!! ada program sikit.. tak sabar nya!




Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

7 comments:

AiSyA LiEzA said...

ehhee.. lawa dh tu... jnji ada nama tag.. ekkeke.. :D

Cik Nur said...

kalau sekolah dulu adelah tanda nama.. kalau xpakai kena denda...hihi.

puteri cahaya. said...

hehe...bestnye!... akak pun teruja juga dpt name tag main-main...hehe

Pka Rahim said...

aisya lieza : tula kann. huhu :)

cik nur : pka tak dpt name tag time sekolah.. juz nama yang tampal teros kat tudung tu je. huhu :)

puteri cahaya : hehe. name tag main2 ye :)

Operasi Hitam said...

ha5.. teruja first time dpt name tag ye.. :D

puteri cahaya. said...

A'AH...Main-main jadi cikgu tu.... dulu; tapi skrg kena komited... hehe

http://ainblogger.blogspot.com/2012/03/ingatkan-nak-main-cikgu-cikgu-je.html

Pka Rahim said...

operasi hitam : yelor.. macam ape je kann. haha!

puteri cahaya : wow terima kasih tag nama kita dlm entry akak :) tahniah jadi cikgu ye. bukan senang tau jd cikgu kann. byk cabaran..

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!