Friday, March 2, 2012

Segmen : Aku Ada Blog

Assalamualaikum.



 dah bacakan tajuk entry?? ok sah-sah lah aku join segmen lagi kann. hehe :) sudah menjadi seorang kaki segmen laa pulak aku ni. 

kawan-kawan yang nak join segmen ni pon boleh juga. tiada salahnya di situ okehh. klik saje banner di atas tu ye. 

sebelum terlupa tarikh tutup segmen ni adalah pada 13hb.Mac.2012 jam 12.00 malam.

ok nak cerita sikit nehhh.


Nama samaran sebagai blogger

Aku menggunakan nama samaran pka. kawan-kawan, lecturer, rakan sekerja pon panggil aku dengan nama tu.. pka. ok?? :)

Nama blog

Nama blog aku setakat ni adalah d'emerald. tapi dalam perancangan nak tukar laa. boleh tak?? nak guna nama sendiri je lepas ni. rasanya lagi ok kott. 

Url blog

url blog ialah pkaemerald.blogspot.com. pka tu nama aku laa kann. emerald tu untuk sapa-sapa yang tak tau , dalam bahasa ibunda kita membawa maksud zamrud. aku ade kenangan pasal emerald tu. jadi sebab tu la nama blog dan url aku guna perkataan emerald.. ye kawan-kawan ^_^v

Usia blog

Aku da join dunia blogging ni sejak oktober 2010. tapi sejak kebelakangan ni je baru aktif. korang nampak tak aku aktif?? nampak tak tandanya?? tandanya aku rajin join segmen. hehe :)


ok da abes cerita.

 jom jom kita tukar-tukar cerita. esok tak keje kan. bagi yang bekerja la. dan student esok mesti takde kelas kannn?? pe lagi marilah kita bercerita.

p/s: tak balik kampung minggu ni sebab esok ade perjumpaan kelab rumah sukan. hehe :) comel tak company saya pon ade kelab rumah sukan tauuuu.


Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

55 comments:

Cik Comey said...

cik comey pun join gak segmen ni..


http://cik-comey.blogspot.com/2012/03/segmenaku-ada-blog-bersama-cik-ross.html

Pka Rahim said...

cik comey : ok nanti pka datang melawat kamu ye :)

Cik RoSs said...

Terima kasih sebab join segmen.

Happy blogging!!

Pka Rahim said...

cik ross : sama-sama cik ross :)

Luqman Zakaria said...

cmne nak sebut name tuh ekk..

CD said...

ok, dah dtg cni :) dr segmen yang sama http://zafarah.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

Lady said...

also dari segmen yg sme . :D

Anonymous said...

was here ;D thanks singgah dear ~

Raf said...

Jemputan diterima kawan :)

http://apit555.blogspot.com/2012/03/segmen-si-cik-ross.html

http://qeifar.blogspot.com

Raf said...

Laa ingatkan pka tuu stand for pikachu dalam game Pokemon Emerald ^^ huhu sorry.. =_="

roziahojijie said...

Done follow awak . tengs sbb sudi review blog sy ye .... Salam perkenalan :)

Pka Rahim said...

luqman zakaria : sebut cam ni P I K A = pka

zizie : terima kasih :)

aiskrim cokolat : thanx ;)

gebangkembang : tq :)

rafieq : hehe. takpe :)

roziahojijie : selamat berkenalan :)

Yuyu Ashari said...

jengahan balas. hehe. :)

Pka Rahim said...

yuyu : terima kasih ye yuyu :)

siti amirah ali said...

hi..dari segmen sama.
done follow. hit me back :D

http://mieract.blogspot.com/2012/03/segmenaku-ada-blog.html

Pka Rahim said...

thanx siti amirah :)

YanaHime said...

singgah balas kat pka...thanx sudi jengah blog yana

Pka Rahim said...

eliyana : sama-sama. terima kasih kembali sudi singgah blog pka :)

anNaqia said...

hi pka! sy singgah. :)

Pka Rahim said...

annaqia : thanx yeee :)

Silent Thinker said...

nice blog..
header awak cantik..sy suka la..font tu..

happy blogging..=)

ikhlas dr Silent Thinker

Pka Rahim said...

silent thinker : terima kasih awak :)

cahayanurish said...

salam..

join dari segmen yang sama.
membalas lawatan :)..
maaf lambat.. baru pulang daripada perjalanan yang jauh :P

vivana said...

membalas kunjungan. Jenguk-jenguklah blog akak kalau kebosanan.

Pka Rahim said...

vivana : terima kasih kak :) ok2 nnt pka melawat blog akak ye.

Windflower said...

dari segmen yg sama... sudah follow..
sudi2 la ke blog saya...

http://princessdiaryme.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

^_^ happy blogging....

Pka Rahim said...

puteri nur afiqah : thanx sudi singgah. ok2 nanti sy melawat awak ye :)

Unknown said...

Hai! Thanks sudi singgah. Selamat bersegmen :)

Pka Rahim said...

leeyafiy : terima kasih kembali sudi datang :)

Hayati said...

membalas kunjungan.. sori lambat balas..tengs kunjung blog saya tuh..
done follow blog cumil nie.

fleurmj said...

dari segmen yg sama..klo x sama saya xla komen kt sini..haha..membalas kunjungan:)

Pka Rahim said...

nurul hayati : thanx sudi singgah :)

drama queen : terima kasih dtg singgah :)

EiFa said...

singgah dri segmen yg sme..
wee..follow you too...

Pka Rahim said...

eifa : thanx eifa :)

ayieda said...

hai pka.. :)

baru nk singgah blog u..
hehe...
salam perkenalan.. jom jd member blog :p

Pka Rahim said...

ayieda : hi ayieda. selamat berkenalan :)

Razil Tahir said...

singgah sini!! XD
nice blog! XD

AmyMina said...

singgah sini dari segmen yang sama ;) salam perkenalan ;D

Pka Rahim said...

razil tahir : terima kasih :)

amymina : tq sudi singgah ;)

charmyiex said...

salam kenal
singgah dari segmen yg sama...follow awak..


http://charmphoenix.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

Pka Rahim said...

charmyiex : tq sudi singgah :)

S.A.M said...

buat lawatan rasmi ke sini. thanks singgah blog rilek-rilek...

Pka Rahim said...

patrick star : terima kasih sudi buat lawatan :)

Yuyu Ashari said...

hai ! melawat balek. hehe. terlambat pulak. selamat kenal2. :)

Pka Rahim said...

yuyu ashari : hehe. tq :)

Fia said...

comelnya blog.. Membalas kunjungan anda.. :)

Pka Rahim said...

qwertyuiop : alahai susah nye nak eja nama adik. huhu :) neway thanx sudi membuat kunjungan. huhu~

Unknown said...

singgah sini....
thanx folo saye~
jasamu dikeneng~ngee

Pka Rahim said...

puteri hanisah : thanx kembali :)

nabila faryzza said...

salam,
datang singgah dr segmen yg sama. selamat berblogging. :)

Pka Rahim said...

nabila : tq awak :)

Maygawati MJ said...

Kunjungan balas dari segmen yang sama , dah follow..follow kak juga ya.

http://diari-purplelove.blogspot.com/

Pka Rahim said...

maygawati mj : tq sudi singgah :)

Gumiho Princess said...

stop cni jap...done fllow u...

Pka Rahim said...

gumiho princess : thank u :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!