Thursday, March 22, 2012

Makan Semut!

Assalamualaikum.

Sejak kebelakangan ni kenapa aku jadi macam cepat hilang ingatan ek.. maksud nya cepat sangat jadi pelupa.

contoh yang paling ketara.. aku tengah rancak bercerita ni.. lepas tu kawan aku pulak nak kongsi cerita. so aku dengar jelahh.. dalam pada kawan aku dok bercerita tu tiba-tiba aku nak tanyalah soalan kann.. berkaitan dengan cerita dia tu.. tapi takkan nak menyampuk kawan tengah rancak bercerita.. aku pon rasa elok la tanya bila cerita dia da abes nanti..(cakap dalam hati). tup tup bila kawan aku da abes cerita, boleh ye aku lupa pulak benda apa yang aku nak tanya tadi tuu.. adoiii. puas da cuba ingat ingat tapi tetap tak dapat ingat langsung apa yang aku nak tanya tu..

last-last aku biarkan je teros.. malas da nak ingat. jadi sambung je cerita yang lain pulak.. huhu :)
napa agaknya ye?? aku termakan semut kot.. orang cakap makan semut boleh lupa 44 hari.. betul ke?? hehe..



semut marah aku makan dia.. hehe!
SUMBER : google


p/s : okeh belom pukul 9 malam mata da sangat mengantoknya..~




Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

1 comment:

Anonymous said...

Nak jadi semut dan masuk dlm minuman Awk.,

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!