Thursday, March 15, 2012

-MAKLUMAN-

Assalamualaikum.

Selamat pagi.. bumi kuantan tengah dibasahi hujan yang lebat sekarang. sangat mendamaikannn :)

haaa tiba-tiba pagi ni aku rasa nak tukar nama blog aku.. kat entry sebelum nih aku de mention pasal hal tersebut.

Jadi dengar sini semua.. aku nak buat pengumuman.. dan makluman kepada anda semua okehh. sekarang ni nama blog aku ialah  


d'Emerald

dan akan ditukar kan kepada nama nih...


Pka Rahim

sila take note tau! huhu.. adoi.. aku ni kenapa?? macamlah orang penting sangat kann. siap nak buat pengumuman... haha! selalu perasannn je kann :)

korang nanti ingat tau.. tiada lagi d'Emerald selepas ni, hanya yang ada Pka Rahim yee..  

p/s : ibu ibu bapa bapa sila jaga keselamatan anak-anak anda.. isu kanak-kanak hilang semakin menjadi-jadi kan.


Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

No comments:

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!