Sunday, March 25, 2012

Makan hati pon sedap!

Assalamualaikum.

kenapalah aku asyik nak tersentap je ni.. ayat kamu memang power ataupon aku yang sangat begitu sensitif. tapi bagi aku sendiri memang tak boleh terima lah ape yang kau cakapkan tuu. kalau aku boleh terima takdelah aku rasa nak hujan je dari semalam hingga ke hari ni.. esok esok aku tak tau lagi.. memang sangat terkesan betol kata-kata kau tuu.. sampai sekarang terngiang-ngiang lagi.. dan aku masih memikirkan relevan nya kata-kata kau. itu baru aku yang dengar.. kalau orang lain dengar aku tak tau la apa yang dorang pikirkannn.. 



SUMBER : Google

memang sedapkan mengeluarkan kata-kata macam tu tanpa memikirkan hati dan perasann yang mendengarnya. tahniah lah anda dah berjaya membuatkan hati aku hancur luluh untuk ketika ini.. terima kasih!

p/s : sabar sabar sabar..!



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

13 comments:

Ain Runnia said...

makan hati pun sedap ? serius ? aha~ tiap hari, kita tak boleh lepas dari makan hati..hope, sabar ye..

btw, nice blog n follow skali..ngee~

salam perkenalan..=)

Pka Rahim said...

ain runnia : thanx awak :)

Yayah Nasake said...

TAHNIAH ANDA TELAH D TAG OLEH SAYA

http://yayahnasake.blogspot.com/2012/03/lovestory313-1st-giveaway.html

dyabunga said...

tak mahu lah tersentap2..senyum lah sikit..

Pka Rahim said...

dyabunga : ok senym la ni :) huhu!

zOeY zAu YaH said...

sabar ya...

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

huhu..sabar ye..biasa la mnusia..selalu sakitkn hati org..huhu..bls kunjungan awak..follow sni ye:)

Pka Rahim said...

zoey : thank you zoey :)

kaisara aiman : terima kasih ye :)

Yayah Nasake said...

TAG ANDA

http://yayahnasake.blogspot.com/2012/03/segmen-doodle-untuk-follower-by-nabil.html

Yayah Nasake said...

http://yayahnasake.blogspot.com/2012/03/segmen-doodle-untuk-follower-by-nabil.html

Asmara said...

Hi pka. Terima kasih singgah. Biasakan hidup penuh dgn ragam mcm2 manusia, mudah2an kita terus tabah dgn ujian duniawi ni. Cheers! :)

::CIK LYNN:: said...

alala...besa la manusia...kdg2 ckp xpk hati org lain...sbar eh...=)

Pka Rahim said...

asmara : terima kasih dgn nasihat tu :)

cik lynn : tula. dorang main sedap nak cakap je. hehe :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!