Saturday, March 10, 2012

Ben Ashaari dan header blog saya


Assalamualaikum.



kali ni abg ben minta ceritakan mengenai header blog pulak.. tapi dalam sepuloh (10) patah perkataan je.

satu dua tiga... mula!

1.Ringkas

2. Ceria

3. Santai

4. Comel

5. Bersih

6. Segar

7. Kemas

8. Cantik

9. Lawa

10. Cun

eh eh nombor satu sampai tiga je boleh diterima pakai yang lain-lain macam da mula syok sendiri je.. perasan lebih.. ye takk?? haha :)

dan abg ben tanya lagi. adakah puas hati dengan header blog anda??

semestinya puas hati. sebab kawan comel saya yang tolong buatkan tau. thanx to cik fada.. kalau bukan kerana pertolongan beliau takde la header untuk blog aku sekarang ni. 

ok jom join segmen abg ben.

p/s : header blog kawan-kawan semuanya lagi gempaq kannn.. sangat kreatif mereka semua :)



Kalau suka sila like pelisss. Terima Kasih! ^_^v

37 comments:

Muhamad Azam said...

cute header..

follow awak

http://blogbudaksengal.blogspot.com/2012/03/segmen-maksud-header-blog-saya-ialah.html

Arra Ahmad said...

hehejawapan paling panjang..:)

http://arazua.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

p/s: btw, tuan belog cantik.hehe

BEIHA MAT said...

assalammualaikum ! saya dari http://beihamat.blogspot.com/ selamat berblogging :)

! The Lisa ! said...

lisa datang sini. dari segmen yan sama. heder awk memang cantik! follow lisa balik ye. hihi
http://lisathemell.blogspot.com

Pka Rahim said...

muhammad azam : thanx :)

arra ahmad : hehe. terima kasih ;)

zeybubumoshiiyui said...

Hii , Zey singgah sini .

http://zeyramunchys.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Header comel .

chemija said...

singgah^^ btw memang comel^^

Pka Rahim said...

zey : thanx sudi singgah :)

Pka Rahim said...

bieha : thanx sudi datang :)

lisa : hehe. terima kasih ye :)

huda said...

singgah back ^_^

Pka Rahim said...

chemija : thank u awak :)

farah.fauzi said...

thanks awk..da singgah sini...sumpaa cute gler header tuu..suke sgtt...btw, da follow sini

Azhafizah[フィザ] said...

cantik pokok pink berbentuk hati tu. ^^

datang dari segmen yang sama,jemput singgah
http://www.azhafizah.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

::Miss Hearty:: said...

siyesly header awk sweet sgt ! :)

http://heartylolipop.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Intan Asyieda said...

header tu mmg cantek..

http://intanasyieda.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

AiSyA LiEzA said...

kms.. heheh.. ^^ comel.. thnks sudi ke blg saya ye.. ^^

shiema sufian said...

wow, nice header and nice description. Keep it up dear (: jom follow shiema pulak - http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Cik Tyrah said...

Hi, singgah dari segmen yang sama :)

Ben Ashaari dan header blog saya

Intan Wandalaara said...

hi.. datang dari segmen sama :)
btw done follow awk..

http://intanwandalaara.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

EnJeru Rashid said...

cute header....
sgt comel pokok tuh...
seceria awak kalernyer...
thanx for following me...
hope we will be a gud blog-friend...
hehe.. :)

Miss Al said...

sokong 100%. hehehe
nice header. like2

*Miss Backspace* said...

Hye dear :)

thankz singgah blog sy..
follow u back !

Pka Rahim said...

huda : terima kasih ye :)

ikhwan said...

singgah sini :D

Pka Rahim said...

farah fauzi : thanx :)

azhafizah : terima kasih ye :)

miss hearty : thank u ;)

intah asyieda : tq! huhu ;)

aisya lieza : sama-sama :)

shiema sufian : hehe terima kasih :)

cik tyrah : hello! :)

intan wandalaara : thanx cute! :)

Haruno Hana 하나 said...

hana follow sini :D sudi2 la follow hana juga ^_^ salam kenal

Rizq Herinza Syadza said...

eh eh saya sampai sini. memang blog yang comel. suke suke suke!

\\ Izzah // said...

saye sukee header awak tu ,, cantekk pink gituu .. hee , jom singgah sambil followw http://rahasiabelogaku.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Eyqa Hasnan said...

lawa header tu . sesuai dengan blog :)

http://eyqahasnan.blogspot.com/2012/03/segmen-ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

::azmina nordin:: said...

singgah sini sambil baca entry :)

ReeneeRaaid said...

so lovely :)
thanks for dropping by

Mieya Atiera said...

singgah balas drpd segmen pakcik beng

http://budakshumort.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Pka Rahim said...

terima kasih semua. sori tak balas komen anda satu persatu. ape pon sy sgt menghargai komen anda semua. terima kasih sudi singgah blog pka ye :)

QasehSuci said...

header yang menarik...:)

Pka Rahim said...

qasehsuci : tq ye :)

Diera Tekikushika said...

hai, jln tengok perserta segmen abg ben. slm perkenalan. jom g blog saya.. =)

Pka Rahim said...

diera tekikushika : ok2. nnt pka pegi jalan2 ye :)

Hak Cipta Terpelihara Milik Pka Rahim!